REJESTRUJCIE MISIE, bo Plush jest GIGA !

REJESTRUJCIE MISIE, bo Plush jest GIGA ! 50 GB i 500 zł za rejestracje numeru Plush na Kartę !  Rejestrujcie swoje numery Plush na Kartę! W startującej dziś kampanii reklamowej Banshee, jedna z najpopularniejszych polskich influencerek, zachęca do rejestracji i odbioru GIGA Plush bonusów: 50 GB i 500 zł ! Plush jest „bez konsekwencji”, ale teraz konsekwencje są i są one GIGA: Plush bonusy za łatwą rejestrację i nowy super Internet LTE Plus Advanced ! GIGA Plush bonusy: za rejestrację numeru w Plushu dostaniesz aż 50 GB i 500 zł na cały miesiąc ! GIGA łatwa rejestracja: wystarczy, że masz przy sobie dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport), to nawet jeśli jesteś niepełnoletni, ale skończyłeś 13 lat, załatwisz to „od ręki”! Możesz to zrobić w 8.640 punktach na terenie całego kraju: szukaj salonów Plusa lub Cyfrowego Polsatu (jest ich około 1300), sklepów sieci NEONET (270), kiosków sieci RUCH (1800), placówek Poczty Polskiej (4600), a także sklepów Relay, Inmedio i 1Minute (670) i tam w kilka minut zarejestrujesz swój numer. GIGA nowy super Internet: Plushowcy też mogą cieszyć się Internetem LTE Plus Advanced z lepszą jakością transmisji oraz szybkością do 300 Mb/s. GIGA fajna kampania: rejestrację numerów Plush na Kartę wspiera kampania reklamowa, w której po raz kolejny pojawia się Banshee i potwierdzone zostaje, że Plush jest GIGA ! Kampania wystartowała w poniedziałek 29 sierpnia i pojawi się między innymi w telewizji, kinach i Internecie. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za produkcję Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o, a animację Human Ark. Spot według scenariusza Piotra Fuka, Agaty Rychlik i Józka Dutkiewicza wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak. Można go zobaczyć na https://youtu.be/SoDstYyjLyI. Plush planuje GIGA działania w Internecie, na swoim Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Dla wszystkich jego fanów przygotowana też została wspólnie z Banshee niespodzianka – szczegóły pojawią się niebawem na fanpage’ach Banshee i Plusha. Za kampanię online i Social Media oraz zakup mediów odpowiada Vizeum Polska.
Metryczka kampanii:
– Kampania: Plush Rejestracja
– Nazwa reklamy: Plush i Banshee – GIGA
– Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
– Agencja: Scholz & Friends
– Reżyser: Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak
– Operator obrazu: Piotr Sliskowski
– Scenariusz: Piotr Fuk, Agata Rychlik, Józek Dutkiewicz
– Tytuł utworu:  „Captain Trap” + „Fierce”
– Kompozytor: A Ho – Kurt i Josh Holyoak
– Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
– Producent: Ryszard Kłosowski
– Dom postprodukcyjny: Human Ark
– Dom mediowy: Vizeum Polska
– Media: TV, kino, online i social media
– Start kampanii: 29.08.2016 r.
Plush to marka stworzona dla młodych i adresowana konkretnie do ich potrzeb. Ma cały czas odpowiadać na ich wartości i oczekiwania, czyli cieszenie się chwilą, radość i czerpanie z życia oraz próbowanie wciąż nowych rzeczy. Uruchomienie marki Plush okazało się sukcesem, a znakiem rozpoznawczym marki są kampanie marketingowe, które zasłynęły z nieszablonowego poczucia humoru oraz bezkompromisowości. Unikalnych kreacji nie da się pomylić z żadnym innym operatorem, a marka znajduje się w gronie liderów komunikacji w mediach społecznościowych. Więcej o Plushu, promocji oraz rejestracji jest na www.plushbezlimitu.pl

( źródło: Plus )