Zmiany organizacyjne w zarządzie Orange Polska

Zmiany organizacyjne w zarządzie Orange Polska. Zarząd Orange Polska zdecydował o zmianach organizacyjnych, które będą obowiązywały od 1 stycznia 2017 roku. Mariusza Gaca, obecnie wiceprezes ds. Rynku Biznesowego, obejmie nowoutworzone stanowisko wiceprezesa zarządu ds. Rynku Konsumenckiego. Łączy ono odpowiedzialność za trzy zarządzane dotychczas osobno obszary: Sprzedaż i Komercyjną Digitalizację, Marketing B2C oraz Markę i Komunikację Marketingową. Jednocześnie, stanowisko wiceprezesa ds. Rynku Biznesowego powierzono Bożenie Leśniewskiej, odpowiedzialnej dotychczas w zarządzie za Sprzedaż i Komercyjną Digitalizację. Zmiany mają na celu przede wszystkim konsolidację zarządzania w Orange Polska segmentem klientów indywidualnych, poprzez włączenie w kompetencje jednego członka zarządu sprzedaży, marketingu i komunikacji. Zarząd jest przekonany, że te zmiany organizacyjne pozwolą wzmocnić oraz uprościć strukturę wewnętrzną oraz pozytywnie wpłyną na realizację strategii w obszarach zarówno rynku detalicznego i biznesowego. – Jestem przekonany, że doświadczenie Mariusza Gaca, znajomość rynku i firmy w połączeniu z jego pragmatyzmem i koncentracją na wyniku, zapewnią nam realizację ambitnych celów na przyszłe lata w rynku konsumenckim. Z kolei doświadczenie Bożeny Leśniewskiej w sprzedaży, zarówno na rynku B2C jak również B2B, jej determinacja i kompetencje lidera, pozwolą umocnić naszą pozycję na rynku biznesowym. Życzę Bożenie i Mariuszowi powodzenia i sukcesów w ich nowych rolach – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. Mariusz Gaca, obecnie wiceprezes zarządu ds. Rynku Biznesowego, w latach 2009-2013 pełnił funkcję dyrektora wykonawczego w Grupie TP odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klientów indywidualnych i biznesowych oraz prezesa zarządu PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej Grupy. Bożena Leśniewska, obecnie członek zarządu Orange Polska ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, w latach 2006-2013 pełniła szereg funkcji wykonawczych w zakresie sprzedaży dla klientów biznesowych, między innymi z sukcesem przeprowadziła integrację struktur organizacyjnych odpowiedzialnych za rynek biznesowy w Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel

źródło: Orange

FacebookTwitterGoogleLinkedInReddit