Sygnał sieci operatorów w restauracji KFC w galerii Nowy Rynek w Jeleniej Górze

Ponieważ w galerii handlowej „Nowy Rynek” w Jeleniej Górze, przy ul. Podwale 25 realizowaliśmy testy dostępności i jakości sygnału w punktach sprzedaży operatorów, z racji ilości klientów i sposobu spędzania czasu w tym miejscu – odwiedziliśmy również restaurację KFC na parterze galerii. Wyniki testów transmisji danych wyglądają dla każdego z operatorów, jak niżej:
1. Orange:
orange_kfc_jg_galeria_nowy_rynek_20170910_193921

Podobnie, jak w przypadku testu w salonie sprzedaży operatora – terminal odbierał sygnał ze stacji własnej przy ul. Mostowej 2, w UMTS2100. Poziomy wydajnościowe imponujące nie są i mamy nadzieję, że poprawiając sytuację dostępności i jakości transmisji danych w salonie sprzedaży – Orange poprawi również sytuację w całej galerii handlowej, w tym również w restauracji KFC

2. Play:
play_kfc_jg_galeria_nowy_rynek_20170910_194204

W przypadku Play terminal odebrał sygnał LTE. Podobnie, jak w teście w salonie operatora – pochodził on ze stacji przy Al. Jana Pawła II 21 ( komin PEC ), również w paśmie LTE800. W odróżnieniu od testu w salonie sprzedaży, w KFC odnotowaliśmy akceptowalną wartość upload, co nie zmienia postaci rzeczy, że warto zastanowić się nad stabilnym, efektywnym pokryciem sygnałem całej galerii handlowej „Nowy Rynek”

3. T-Mobile:
Tu, niestety nie mamy dobrych wiadomości. Pomimo wielokrotnych prób – testu dla tego operatora zrealizować się nie dało, choć terminal był zalogowany do UMTS900. Aplikacja za każdym razem wskazywała na błąd w transmisji danych

4. Plus:
plus_kfc_jg_galeria_nowy_rynek_20170910_194001

W restauracji KFC Plusowi udało się pokonać barierę w relacji: sygnał LTE na poziomie utraty z mikrostacji w salonie firmowym a poprawny wynik testu speedtest. Tu, zgodnie z reklamowym hasłem operatora warto dodać: „brawo Plus ! „. Nie zmienia to jednak samego faktu, że mikro-bts, ze względu na konieczność zapewnienia stabilnego sygnału na większym obszarze galerii i ze względu na konieczność udostępnienia w salonie dodatkowo GSM/UMTS900 lub GSM/LTE800 – powinien być wymieniony na bardziej efektywny. Jeśli operator chce poważnie podejść do tematu sprzedaży usług w tym miejscu, a ze względu na ilość potencjalnych klientów – warto, to czynności, o których mowa powinny być podjęte jak najszybciej

źródło: informacja własna

FacebookTwitterGoogleLinkedInReddit