Ericsson: Telewizja 2020 roku – telewizja w 50% mobilna

Telewizja 2020 roku – telewizja w 50% mobilna
– Badanie przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab wykazało, że czas spędzony na oglądaniu telewizji linearnej i materiałów wideo na żądanie (VOD) niemal zrówna się już za trzy lata;
– 50% treści będzie oglądanych na urządzeniach mobilnych, z czego połowę będą stanowić smartfony;
– Do 2020 r. jeden na trzech odbiorców będzie korzystać z technologii wirtualnej rzeczywistości (VR)
Firma Ericsson (NASDAQ:ERIC) opublikowała ósmą edycję corocznego raportu ConsumerLab TV and Media zawierającego szczegółowe informacje na temat ogromnego wzrostu oglądalności telewizji i materiałów wideo oraz dalszej zmiany sposobu, w jaki odbiorcy oglądają treści wideo. Na podstawie obszernych analiz mediów obejmujących okres ośmiu lat, Ericsson ConsumerLab szacuje, że wzrost popularności materiałów wideo na żądanie będzie nadal bardzo intensywny do 2020 r. oraz że dzięki usługom VOD oglądana będzie niemal połowa wszystkich treści. Udział urządzeń mobilnych (tabletów, smartfonów i laptopów) w całkowitym czasie oglądania telewizji i materiałów wideo wyniesie 50%, co stanowi wzrost o 85% od 2010 r., przy czym udział samych smartfonów wyniesie niemal 25% (wzrost o prawie 160 % w porównaniu z 2010 r.). Ponadto coraz większa liczba odbiorców będzie korzystać z technologii wirtualnej rzeczywistości – do 2020 r. jeden na trzech odbiorców będzie posiadać urządzenie VR
Czytaj dalej …

źródło: Ericsson