W ostatnim czasie otrzymujemy z kraju coraz więcej monitów, sygnalizujących problemy techniczne w sieci Play. Jak donoszą klienci operatora – podczas prowadzonego połączenia głosowego głos korespondenta z drugiej strony nagle się urywa i nie słyszymy nic innego, jak … ciszę. Klienci Play zapewniają, że najczęściej do wspomnianych przypadłości dochodzi podczas dłuższej rozmowy i na linii konwersacyjnej: Play -> Play. Do cytowanego monitu, już w ramach redakcyjnych spostrzeżeń dodajmy, że w terenie widzi się coraz więcej stacji Play. Niestety, nie przekłada się to na realne pokrycie sygnałem i stabilność utrzymywania sygnału sieci macierzystej w drodze. Terminal częstokroć traci sygnał nawet w przypadku, kiedy między jedną stacją macierzystą, a drugą odległość jest niewielka, a topografia wcale nie sugeruje jakichkolwiek problemów z propagacją. Reasumując, skoro wydatowane są środki – warto jednak zadbać o wciąż traktowaną po macoszemu jakość. Zarówno sieci, jak i oferowanych usług telekomunikacyjnych
źródło: informacja własna