T-Mobile wzmacnia sprzedaż

T-Mobile wzmacnia sprzedaż. 1 marca 2016 r. Radosław Sałata objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska. “W sprzedaży i ze sprzedażą pracuję od zawsze. Jestem w T-Mobile, ponieważ uwielbiam wyzwania i pracę z ludźmi, którzy podchodzą do niej z entuzjazmem” – stwierdza Radek Sałata. Na nowego Dyrektora Sprzedaży czekają ambitne cele. Zgodnie z niedawno ogłoszoną strategią T-Mobile ma stać się operatorem nie tylko chętnie wybieranym przez nowych Klientów, ale również rekomendowanym przez obecnych. Satysfakcja Klienta to główny cel działań T-Mobile, dlatego w ciągu ostatnich paru tygodni zostało wprowadzonych klika zasadniczych zmian: likwidacja opłaty za sprawdzenia konta prepaid, uruchomienie elektronicznej gwarancji i wprowadzenie nowej prostej aplikacji self-care. Z pewnością  blisko 20-letnie doświadczenie Radka nie tylko z branży telekomunikacyjnej będzie bardzo pomocne w rozwijaniu strategii sprzedaży T-mobile. Tym bardziej że będzie odpowiedzialny za kanały bezpośrednie oraz sprzedaż on line. W swojej karierze nowy Dyrektor Departamentu Sprzedaży ds. Rynku Prywatnego zajmował się rozwojem biznesu, budową i zarządzaniem wieloformatowymi sieciami sprzedaży oraz wprowadzaniem na rynek innowacyjnych produktów i usług. W firmie Polkomtel SA odpowiadał m.in.  za politykę taryfową operatora oraz wdrażanie nowych produktów i usług do sieci dystrybucji. Był jedną z kluczowych osób, które na polski rynek wprowadzały Eurobank EFG pod handlową marką Polbank EFG, gdzie stworzył i zarządzał siecią oddziałów partnerskich, sprzedażą mobilną oraz współpracą z brokerami. W zarządzie Banku Pocztowego nadzorował obszar bankowości instytucjonalnej, skarbu i rozliczeń oraz współpracę z Pocztą Polską. Współpracując z firmą doradczą AT Kearney brał udział  m.in. w projektach restrukturyzacji rozległej sieci detalicznej sprzedaży produktów finansowych oraz przygotowania feasibility study wprowadzenia na rynek nowoczesnej instytucji finansowej z istotną rolą zdalnych kanałów dostępu.  Radosław Sałata zastąpił na tym na stanowisku Wojciecha Kliniewskiego, który zamierza kontynuować karierę w ramach własnego projektu biznesowego

( źródło: T-Mobile )