Dziś ruszyła nowa odsłona kampanii, promującej Domowy Internet LTE Cyfrowego Polsatu. Twarzą kampanii, która informuje o nowym, lepszym zestawie domowego Internetu LTE, zapewniającym Internet o większym zasięgu, większych prędkościach i bez limitów danych, z 3 miesiącami na start bez opłat, jest Krzysztof Ibisz. Kampania jest realizowana na głównej antenie Polsatu i kanałach tematycznych Telewizji Polsat.
Autorami kampanii telewizyjnej są Marek Górski i Jakub Kopiczyński z agencji Grey, za reżyserię odpowiada Mariusz Palej. Spoty wyprodukowała TFP i producent Mariusz Matwiejczuk. Za postprodukcję odpowiada Televisor, a udźwiękowienie zrealizowało Studio Zet. Media zakupiła agencja Vizeum. Kampania telewizyjna jest wspierana działania lokalnymi oraz w punktach sprzedaży
Spot reklamowy tutaj
( źródło: Cyfrowy Polsat )