Nowe wyzwania odpowiedzialnego zarzadzania w Orange Polska. Co najmniej 1 milion osób przeszkolonych w bezpiecznym korzystaniu z Internetu, nowe standardy obsługi seniorów na infolinii i we wszystkich salonach Orange, recykling nawet 10 proc. telefonów wprowadzanych na rynek, co piąty pracownik Orange wolontariuszem dzielącym się swoją wiedzą – takie m.in. cele chce do 2018r. osiągnąć Orange Polska. Coraz częściej społeczne cele stawiane są w centrum działania firm i światowej debaty o gospodarce. Obserwujemy to na poziomie makro – jak w przypadku inicjatyw Komisji Europejskiej, ONZ, Banku Światowego – jak i konkretnych przedsiębiorstw. Odpowiedzialnego zarządzania nie należy oceniać przez sumę realizowanych projektów i samych choćby najbardziej złożonych wskaźników ilościowych. Ważne jest to, jaką społeczną wartość wytwarza przedsiębiorstwo, jaki jest bilans jego funkcjonowania z perspektywy otoczenia – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska
Czytaj dalej …
( źródło: Orange )