Ericsson i Netia przedłużają umowę serwisową. Ericsson i Netia – jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Polsce podpisały aneks do aktualnej umowy serwisowej, potwierdzając tym samym, że będą kontynuować współpracę do końca 2017 roku. Na mocy umowy, Ericsson jest odpowiedzialny za serwisowanie i zarządzanie sieciami Grupy Netia. Netia ogłosiła w marcu 2016 roku nowy program strategiczny, który ze względu na rozwój firmy i plany inwestycyjne wpłynie na zakres usług świadczonych obecnie przez Ericsson. Na mocy nowych warunków współpracy, Grupa Netia przejmie z końcem 2016 odpowiedzialność operacyjną za utrzymanie usług abonenckich wykonywanych zdalnie oraz w terenie. Jacek Wiśniewski, Dyrektor Techniczny Netii, mówi: „Ericsson jest naszym zaufanym i zaangażowanym partnerem biznesowym od ponad 10 lat. Wiemy, że możemy na nim polegać, szczególnie w czasie rozwoju i dużych inwestycji. Jesteśmy zadowoleni z kontynuacji naszej współpracy – postrzegamy Ericsson jako silnego i wartościowego partnera”. Mats Otterstedt, szef Ericsson w regionie Europy Centralnej, mówi: „Współpraca firmy Netia z firmą Ericsson, oparta na wspólnym zaufaniu, jest modelowym partnerstwem w naszej branży. Kontynuacja umowy serwisowej jest dowodem na spełnianie przez nas wymagań Netii, dotyczących wsparcia strategicznego programu operatora oraz zdolności Ericsson do zmiany i dostosowania świadczonych usług do zmieniających się wymagań klienta”
( źródło: Netia / Ericsson )