Awaria Orange i przeprosiny operatora

We wczorajszym dniu klienci sieci Orange, w zdecydowanej większości kraju byli narażeni na przeróżne problemy z realizacją usług, z niemożliwością zalogowania się do sieci włącznie. Wojciech Jabczyński, Rzecznik sieci Orange napisał na blogu o zdarzeniu tak: ” Przepraszamy, mamy awarię. AKTUALIZACJA – Awaria usunięta o godz. 2.00.  Przepraszamy, ale przytrafiła się nam awaria. Dlatego, możecie mieć kłopoty z połączeniami przez komórki oraz w mniejszym stopniu z dostępem do mobilnego internetu. Robimy wszystko, aby jak najszybciej je usunąć. Proszę o Waszą cierpliwość. Aktualne informacje będziemy przekazywać przez konta na Twitterze i Facebooku (rzecznika i firmowe). AKTUALIZACJA. GODZ. 23.10. Dziękuję, że jesteście cierpliwi. Sytuacja stopniowo wraca do normy. Dalej mocno pracujemy nad nad całkowitym usunięciem awarii. AKTUALIZACJA. Dziękuję za Waszą cierpliwość. Awaria została usunięta o godz. 2.00. Wszystkie usługi w kraju i za granicą działają poprawnie. Przepraszamy “. Warto zaznaczyć, że to już nie pierwszy, totalny “pad” sieci operatora. Biorąc pod uwagę redundantne połączenia i poniekąd wiele urządzeń w ramach projektu Networks! – takie zachowanie sieci i systemów trochę dziwi. Niemniej, zgodnie z przysłowiem o “złośliwości rzeczy martwych” niczego wykluczyć nie można

( źródło: blog.orange.pl / wł ]