Srini Gopalan, nowym członkiem Zarządu odpowiedzialnym za Europę w Deutsche Telekom. Srini Gopalan został powołany na członka Zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialnego za Europę z dniem 1 stycznia 2017 r. Nowy członek Zarządu odpowiedzialny za Europę posiada duże doświadczenie w sektorze klientów indywidualnych. Rada Nadzorcza Deutsche Telekom powołała Srini Gopalana na nowego członka Zarządu odpowiedzialnego za Europę. Srini Gopalan, aktualnie Dyrektor ds. rynku prywatnego (Consumer Director India) w Bharti Airtel Limited, indyjskiej firmie telekomunikacyjnej, dołączy 1 października br. do Deutsche Telekom. Po okresie wdrożenia, od dnia 1 stycznia 2017 r., Gopalan przejmie obowiązki związane z segmentem Europa od Claudii Nemat, która będzie kierowała nowym pionem Technologii i Innowacji w Zarządzie Deutsche Telekom. „Srini Gopalan wniesie ze sobą wiele korzyści: zna firmę i branżę, posiada międzynarodowe doświadczenie i odpowiednie podejście, aby kontynuować dotychczasowe skuteczne działania Claudii Nemat” – powiedział Ulrich Lehner – Przewodniczący Rady Nadzorczej Deutsche Telekom.„Nie mogę się doczekać pracy z Srini Gopalanem. Z jednej strony wzmacniamy się w zakresie technologii i IT, tworząc nowy dział podlegający Zarządowi, a z drugiej pogłębiamy naszą wiedzę w zakresie marketingu i sprzedaży dzięki nowemu Członkowi Zarządu odpowiedzialnemu za Europę, posiadającemu duże doświadczenie w pracy z klientami indywidualnymi” – powiedział Timotheus Hoettges – Prezes Zarządu Deutsche Telekom. W ramach swoich obowiązków w Bharti Airtel, Srini Gopalan odpowiadał za działalność w segmencie klientów indywidualnych w 23 regionach Indii, która oprócz komunikacji mobilnej obejmowała również połączenia szerokopasmowe i telewizję satelitarną. Jego praca polegała na tworzeniu przewag konkurencyjnych poprzez wprowadzanie innowacyjnych ofert, dzięki czemu Airtel wyróżniała się na rynku, który jest bardzo wrażliwy na ceny. Przed rozpoczęciem pracy w Bharti Airtel, Srini Gopalan przez ponad dziesięć lat pracował w Wielkiej Brytanii, początkowo pełnił wiele różnych funkcji dla Capital One, amerykańskiego dostawcy usług finansowych, ostatecznie pracę w Capital One zakończył w 2009 r. na stanowisku Dyrektora Zarządzającego UK. Następnie pracował jako Dyrektor ds. marketingu w T-Mobile UK, gdzie odpowiadał za marketing i sprzedaż. Był członkiem zespołu zarządzającego, który doprowadził do ustanowienia wspólnego przedsięwzięcia przez T-Mobile UK i Orange, everything-everywhere. Następnie przez trzy lata był Dyrektorem ds. klientów indywidualnych (Director Consumer Business Unit) w Vodafone UK. Srini Gopalan studiował zarządzanie przedsiębiorstwem w renomowanej uczelni St. Stephen’s College w Nowym Delhi, a następnie zdobył tytuł MBA w IIM Ahmedabad, czołowej szkole biznesu w Indiach
( źródło: T-Mobile )