Na blogu Rzecznika Prasowego Play pojawiła się informacja o treści następującej: ” Co z Play24 ? Dostajemy zgłoszenia, że niektórzy z Was mają trudności z zalogowaniem się do Play24 lub też po zalogowaniu nie widzą części podpiętych do konta numerów. Wynika to z prac, które prowadzimy nad naszym systemem. Ta sytuacja może dotyczyć około 1% naszych Klientów, którzy posiadają konto na Play24. Przepraszamy, jeśli dotknęła Was ta sytuacja i nie możecie chwilowo zarządzać swoim numerem. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem pełni funkcjonalności Play24. Sytuacja wróci do normy około godziny 19 ”
Pozostaje pytanie: dlaczego tak późno i dlaczego dopiero pod presją ? Podany 1% Klientów z problemami w dostępie traktujemy jako marketingowy wybieg, aby uspokoić temat, choć samo wyjaśnienie mogłoby się bez tej danej obejść i nie zaogniałoby sytuacji. Po takim przekazie wypada wierzyć, że owe prace, prowadzone nad systemem nie zepsują tego, co działało, na listę powrócą numery, które klientom „zaginęły”, a od tego momentu zarówno zgłoszenia w systemie będą traktowane w sposób należyty, jak i zostanie zagwarantowane bezpieczeństwo numeru klienta, który za wiedzą i zapewne przez niekompetencję pracowników operatora i nieudolność systemów – dotąd mógł być z Play wyprowadzony, a zgłoszenia w temacie albo przepadały bez wieści albo tłumaczenia konsultantów były kuriozalne i poniżej dopuszczalnego poziomu i jedynym rozwiązaniem były zgłoszenia o prawdopodobieństwie popełnienia przestępstwa przez P4
( źródło: blogplay.pl / informacja własna )