Stanowisko T-Mobile dotyczące informacji o postępowaniu UOKiK. Zamierzamy współpracować z UOKiK w celu wyjaśnienia wszystkich wątpliwości urzędu. Wszyscy abonenci zawierający umowę z T-Mobile mają możliwość zapoznanie się z jej warunkami, a w przypadku usług promocyjnych takich jak np. Granie na czekanie czy Prenumeraty również z kosztami związanymi z ich świadczeniem. Dodatkowo T-Mobile udostępnia wszystkim abonentom podsumowanie zawartej umowy, w którym w przejrzysty sposób są wyszczególnione wszystkie usługi oraz związane z nimi koszty. Niezależnie od informacji zawartych w samej umowie oraz w podsumowaniu oferty T-Mobile informuje klientów o zakończeniu bezpłatnego okresu promocyjnego SMS-em, w którym podawany jest również sposób zrezygnowania z usługi. Warto również zaznaczyć, że w przypadku omawianych usług istnieje bardzo prosty i przyjazny mechanizm dezaktywacji ich. Abonent może zawsze zrezygnować z serwisu przez wysłanie wiadomości SMS o treści NIE na bezpłatny numer 80333 lub kontaktując się z biurem obsługi. O usłudze pisaliśmy już 19.06.2015 – Granie na Czekanie cała prawda
( źródło: T-Mobile )