Samsung Polska reaguje na wadliwe Galaxy Note7

Komunikat Samsung Polska:
Samsung uznaje jakość produktów za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało, że w pojedynczych przypadkach wstępują problemy z baterią. Pomimo tego, Samsung zadecydował o przeprowadzeniu wymiany całego urządzenia. Globalnie odnotowaliśmy niewielką liczbę tego typu incydentów i obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone egzemplarze. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note7. Wszystkim klientom, którzy zakupili Note7 wymienimy ich urządzenia na nowe. Będą one sukcesywnie wymieniane, pierwsza partia nowych urządzeń spodziewana jest najwcześniej 19 września br. Konsumentów, którzy zakupili i są w posiadaniu urządzenia Note7 prosimy o kontakt serwisem Samsung w Polsce ( lista punktów serwisowych znajduje się na stronie http://www.samsung.com/pl/support/servicelocation/ ) bądź infolinią pod numerem 0.801.672.678 albo +48.22.607.93.33 w celu prawidłowego oddania obecnie posiadanego Note7. Program obejmuje wszystkie telefony Note7, zakupione w przedsprzedaży i dostarczone do klientów przez autoryzowanych sprzedawców Samsung do dnia 19.09.2016. Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą zaistniała sytuacja, ale chcemy zapewnić konsumentom korzystanie z produktów najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe.
Program wymiany Note7
Zachęcamy posiadaczy Note7, aby skorzystali z programu wymiany urządzeń, w ramach którego oferujemy następujące opcje:
– 1. Możliwość wymiany zakupionego Note7 na nowy egzemplarz Note7.
– 2. Od poniedziałku 12.września 2016 r. oferujemy w serwisach wymianę Note7 na Galaxy S7 Edge. Różnica w cenie zostanie zwrócona klientowi w formie voucherów na zakup produktów lub akcesoriów firmy Samsung w salonach Samsung Brand Store http://sklepsamsung.pl/sklepy
Wydawanie nowych telefonów nastąpi według kolejności zgłoszeń do serwisu
Pełna treść komunikatu

( źródło: Samsung )