Niemal 60% urządzeń Galaxy Note7 wymienionych w Europie

Niemal 60% urządzeń Galaxy Note7 wymienionych w Europie. Samsung Europe zachęca pozostałych posiadaczy do wymiany Note7. Sprzedaż Note7 w Polsce rozpocznie się 4 listopada. Firma Samsung Electronics potwierdziła, że od momentu wprowadzenia programu w Europie wymienionych zostało 57% smartfonów Note7. Począwszy od 19 września 90% użytkowników Note7, którzy skorzystali z programu wymiany, wybrało ponownie Note7, natomiast 3% wybrało inne smartfony z serii Samsung Galaxy. Od początku trwania programu firma Samsung wielokrotnie informowała wszystkich posiadaczy Note7 w Europie o konieczności wyłączenia zasilania w ich smartfonach i wymiany urządzeń w ramach programu wymiany. Sądząc po obecnym poziomie realizacji wymiany urządzeń, program powinien zakończyć się w Europie na początku października. Firma wyznaczyła datę przywrócenia sprzedaży Note7 w Polsce na 4 listopada, pod warunkiem całkowitego zakończenia programu wymiany. Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska powiedział: Nasz przekaz dotyczący bezpieczeństwa, które stawiamy na pierwszym miejscu, stopniowo dociera do użytkowników Note7. W konsekwencji podejmują oni właściwe kroki i szybko i bezproblemowo wymieniają swoje urządzenia na nowe. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nowe Note7 przeznaczone na wymianę dotarły do Europy w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i zminimalizowania niedogodności. Pragniemy podziękować naszym klientom za cierpliwość i lojalność w stosunku do Samsung oraz urządzeń Note7. Pozostałych klientów gorąco zachęcamy do jak najszybszego podjęcia właściwych kroków i wymiany urządzeń na całkowicie nowe Note7. Ogólnoeuropejskie badanie opinii publicznej wskazuje, że zaufanie klientów do Samsung pozostaje na wysokim poziomie. Badanie przeprowadzone pośród 5000 użytkowników w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i we Włoszech[1] potwierdza, że większość respondentów (61%) nie zmieniła swoich poglądów na markę Samsung w związku z programem wymiany Note7, a 15% postrzega reputację Samsung w bardziej pozytywny sposób. Firma Samsung współpracuje ze swoimi partnerami-dostawcami, aby zapewnić, że wymieniane urządzenia Note7 spełniają najwyższe standardy produkcji oraz odpowiadają procedurom zapewnienia jakości. Samsung Europe potwierdziła pozytywny wypływ ścisłej współpracy z partnerami detalicznymi, codziennych komunikatów bezpośrednich przekazywanych klientom oraz aktualizacji oprogramowania na postęp programu wymiany. Każdy użytkownik Note7 w Europie otrzymał od Samsung kilka komunikatów dotyczących bezpieczeństwa[2], w których firma prosiła o wymianę urządzenia oraz aktualizację oprogramowania. Ponadto aktualizacja oprogramowania, która została przesłana na wszystkie urządzenia Note7 działające w Europie, wprowadziła bezpieczny limit ładowania baterii na poziomie 60%. Firma Samsung Europe stworzyła zespół wewnętrzny, który składa się z lokalnych przedstawicieli kadry kierowniczej i współpracuje z partnerami w ramach kanału detalicznego w celu aktywowania ogólnoeuropejskiego programu wymiany urządzeń, w sposób maksymalnie bezproblemowy i szybki. Olaf Krynicki zachęca użytkowników, aby upewnili się, iż otrzymali nowy Galaxy Note7: Wszyscy klienci mogą skorzystać z naszego programu weryfikacji numeru IMEI online na stronie http://www.samsung.com/pl/note7exchange/. Dodatkowo, w momencie otrzymania nowego urządzenia, prosimy o sprawdzenie, czy ma ono symbol baterii w kolorze zielonym oraz jest opatrzone czarnym kwadratem na opakowaniu. Dzięki tym wskazówkom użytkownicy będą stuprocentowo pewni, iż otrzymali nowy Note7. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do zapoznania się z informacjami umieszczonymi na stronie http://www.samsung.com/pl/note7exchange/
Informacje dodatkowe:
– W dniu 2 września firma Samsung z własnej inicjatywy wstrzymała sprzedaż i wysyłkę urządzeń Galaxy Note7 po tym, jak dochodzenie ujawniło problem z baterią pochodzącą od jednego z dostawców.
[1] Firma Kantar TNS Omnibus przeprowadziła badanie w dniach 23–25 września na całkowitej próbce 5007 respondentów
[2] Informacje obejmują e-maile, powiadomienia typu „push”, komunikaty w mediach społecznościowych oraz komunikaty przekazywane przez sprzedawców

źródło: Samsung