Gwarancja 36+ dla produktów MyPhone

Nowy, unikatowy produkt myPhone już w sprzedaży – Gwarancja 36+. Firma myPhone – polski producent telefonów komórkowych i smartfonów – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów, wprowadziła na rynek nowy, unikalny w swojej ofercie produkt. Jako producent zdajemy sobie sprawę, że podstawowa, 24-miesięczna gwarancja, nie zawsze jest wystarczająca, dlatego też przygotowaliśmy ofertę, która zadowoli nawet najbardziej wymagającego Klienta. Produkt nosić będzie nazwę Gwarancja 36+. Gwarancja 36+ przedłuża i rozszerza podstawową gwarancję producenta do 36 miesięcy ! Gwarancję można nabyć tylko podczas zakupu smartfona, wybierając 3 możliwe metody:
– w sklepie internetowym producenta www.sklep.myphone.pl,
– dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta na nr 71 717 74 00,
– pisząc na adres pomoc@myphone.pl.
Koszt gwarancji jest zróżnicowany, zależny od modelu smartfona, dla którego dodatkowe zabezpieczenie w postaci „Gwarancji 36+” Klient chce dokupić. Więcej informacji na temat Gwarancji 36+ znajduje się na stronie producenta pod adresem: www.sklep.myphone.pl/dodatkowa-gwarancja-36

źródło: MyPhone