Samsung otworzył salon pokazowy dla biznesu

Samsung otworzył salon pokazowy dla biznesu. 11 października otwarto jedyny tego rodzaju w Polsce salon pokazowy urządzeń elektronicznych marki Samsung, stworzony dla klientów i partnerów biznesowych. Prezentowane w nim będą najbardziej zaawansowane rozwiązania dla branż, takich jak handel, bankowość, transport, hotelarstwo czy edukacja.  – Stworzyliśmy to miejsce specjalnie dla partnerów firmy Samsung, a także ich klientów, których mogą tam zapraszać resellerzy i integratorzy. Chcemy aby showroom umożliwiał poznanie nowych rozwiązań B2B oraz ich sposób działania. W salonie zgromadziliśmy wszystko, co mamy najlepsze dla rynku B2B, tak, aby klienci mogli zapoznać się z naszą ofertą w jednym miejscu, w asyście najlepszych specjalistów – mówi Michał Ptak, menedżer działu wdrożeń biznesowych. Digital Signage, czyli nośniki informacyjne oraz oprogramowanie umożliwiające tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami wizualnymi w przestrzeni publicznej, to dziś jedno z bardziej perspektywicznych rozwiązań dla biznesu. Rynek profesjonalnych systemów wizualnych w Polsce – jeśli wziąć pod uwagę wartość urządzeń, oprogramowania i usług – jest obecnie szacowany na 280 mln zł. Ocenia się, że w najbliższych latach polski rynek DS powinien rosnąć w tempie 8 proc. rocznie, co odpowiada szacunkom rynku globalnego, którego wartość to dziś ok. 15 mld dolarów, prognozy na rok 2020 mówią o wartości nawet 22 mld dolarów. Dlatego Samsung rozbudowuje w tym segmencie kompleksową ofertę dla biznesu. Sklepy, galerie handlowe, salony sprzedaży, salony usługowe, ale także hotele, restauracje, lotniska, dworce, szkoły, uniwersytety – to tylko niektóre miejsca, w których rozwiązania Digital Signage znajdują szerokie zastosowanie. Samsung jest zdecydowanym liderem w tym sektorze, z udziałem w globalnym rynku sięgającym 28 proc.
Czytaj dalej …

źródło: Samsung