Rzecznik Prasowy Play informuje o awarii systemów

Marcin Gruszka, Rzecznik Prasowy Play informuje o awarii systemów operatora: ” Zacznę od tego, że przeproszę wszystkie te osoby, które miały lub ciągle mają problem z aktywacją pakietów. Tak, mamy awarię, problemy techniczne, w wyniku których Ci z Was, którzy aktywują dodatkowy pakiet mogą mieć z tym problem polegający na tym, że trwa to dłużej niż zwykle. Wiem, ze większość tych pakietów już włączyliśmy, ale ciągle są osoby, które czekają. Trwają intensywne prace nad rozładowaniem kolejki i spodziewamy się, że sytuacja wróci całkowicie do normy dziś wieczorem. Ja na Waszym miejscu tak na wszelki wypadek wstrzymałbym się z aktywacją pakietów do jutra. Dobra informacja dla tych, którzy czekają na aktywację pakietu, że jeżeli jest to pakiet płatny to naliczenie opłaty i start okresu użytkowania nastąpi dopiero w momencie aktywacji nie podczas zamówienia […] “

żródło: blogplay.pl