Oglądanie materiałów wideo na urządzeniach mobilnych coraz popularniejsze – nowy raport Ericsson ConsumerLab TV&Media
– Ericsson ConsumerLab TV & Media Report – raport odzwierciedlający preferencje 1,1 miliarda konsumentów wykazuje masowy wzrost popularności mobilnego oglądania wideo.
– Czas spędzony na oglądaniu materiałów wideo i telewizji na urządzeniach mobilnych w ciągu tygodnia wzrósł o 85 procent w ostatnich sześciu latach
– Konsumenci amerykańscy oceniają usługi wideo na żądanie (VOD) wyżej niż usługi tradycyjnej telewizji – pomimo tego, że w przypadku VOD na wybór treści do oglądania poświęcają o wiele więcej czasu (o 45 procent więcej).
Ericsson przedstawił dziś siódmą edycję swojego dorocznego raportu, ConsumerLab TV & Media Report, szczegółowo opisującego gwałtowną zmianę w sposobie oglądania materiałów wideo i zwrot odbiorców ku usługom mobilnym. Raport pokazuje również, że chociaż zarówno oglądanie mobilne jak i korzystanie z telewizji na żądanie zanotowały ogromny wzrost popularności na przestrzeni ostatnich siedmiu lat, to jednak odkrywanie treści wciąż stanowi dla odbiorców źródło frustracji
Czytaj dalej …
źródło: Ericsson