Prezentujemy logi pokrycia sygnałem w sieci Plus dla trasy Jelenia Góra – Bolesławiec i z powrotem. Obie trasy są niestandardowe w przejeździe
Trasa „TAM”
Jelenia Góra centrum – Jelenia Góra, ul. Sobieskiego – droga krajowa nr 30 – zjazd z drogi krajowej nr 30 na wysokości miejscowości Radoniów – Lubomierz – Pławna ( ze stacją GSM only, prosząca się o czwarty sektor, o mechaniczny uptilt azymutu na Lwówek Śląski i Lubomierz po dołożeniu czwartego sektora oraz o rozbudowę do UMTS900 / LTE800 / LTE1800) – droga wojewódzka nr 297 – Lwówek Śląski – Brunów – Chmielno – Gaszów – Skała – Żerkowice – Włodzice Wielkie – Włodzice Małe – Kraszowice – Bożejowice – Bolesławiec PKP
Log z przejazdu tutaj
Droga „Z POWROTEM”
Bolesławiec PKP – droga krajowa nr 94 – Brzeźnik – Ocice – Gościszów – okolice Wolbromowa – Gradówek – droga wojewódzka nr 364 – Lwówek Śląski – droga wojewódzka nr 297 – Golejów – Pasiecznik – droga krajowa nr 30 – Jelenia Góra centrum
Log z przejazdu tutaj
Obie trasy pokazują, że operator ma spory deficyt w ilości stacji, stąd te, które terminal w drodze mija – najczęściej obsługują go do granic irracjonalnych odległości, co skutkuje choćby tym, że tak dociążone stacje robią się mało wydajne w transmisji danych. Stacji brakuje ponadto w samym mieście Bolesławiec, a względem Networks!, któremu również przydałoby się kilka dodatkowych stacji – Plus przegrywa zarówno w jakości transmisji danych, jak i w samym zasięgu z kretesem. Podobna sytuacja występuje w Kotlinie Kłodzkiej, w mieście Nowa Ruda oraz w Kłodzku. Spostrzeżenia wysłaliśmy do operatora licząc, że sytuacja ulegnie poprawie
źródło: informacja własna