mBank , PZU oraz T-Mobile – liderzy 4 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

mBank , PZU oraz T-Mobile – liderzy 4 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Od 12 września do 10 listopada br. Eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 2 edycji Instytucji roku 2016 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Łącznie sprawdzono 69 instytucji: 23 banki, 4 telekomy i 42 ubezpieczycieli. Jest to już 4 pomiar w tym roku. Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule sprawdzając stronę www pod kątem dostępnych form kontaktu, numerów telefonów oraz podstawowych informacji związanych z kontaktem. Weryfikacji podlegał również formularz kontaktowy, odpowiedź na zapytania e-mailowe, komunikacja poprzez czat, wideo-czat oraz kontakt z infolinią. W roku 2016 to czwarta z 6 edycji badania. Średni wyniki z 6 edycji pozwoli w styczniu 2017 wyłonić zwycięzców Instytucji roku 2016
Czytaj dalej …

źródło: Instytucja Roku