Koleją od Wałbrzycha do Jeleniej Góry z … Plusem

Kontynuując wątek „podróżniczy” prezentujemy jakość pokrycia sygnałem trasy kolejowej od Wałbrzycha do Jeleniej Góry pociągiem Kolei Dolnośląskich. Mając na względzie wcześniejsze prezentacje pytamy radiowców i planistów grupy Polkomtela o następujące sprawy:
1. kiedy z prezentacji znikną rekordy bez zasięgu sieci ?
2. kiedy z prezentacji znikną pozycje typu:
a) Karpacz
b) Jelenia Góra, Zamek „Chojnik”
które z punktu logiki pokrycia mają się nijak do pojawienia się sygnału sieci na przejechanej, kolejowej trasie
3. co dalej z logiką zagwarantowania sygnału w mieście Boguszów-Gorce ? Oprócz doposażenia wszystkich stacji w komplet technologii, sugerujemy analizę lokalizacji, które w mieście posiada grupa Networks!
4. kiedy grupa Polkomtela zagwarantuje spójność ( jednorodność ) technologii w lokalizacjach:
a) Borówno
b) Gostków
c) Marciszów
d) Stare Bogaczowice
e) Boguszów-Gorce
f) Kuźnice Boguszowskie ( BT-33500 )
Dla wspomnianej trasy są to stacje, z których sygnał w różnej kolejności dociera do terminala naprzemiennie, więc warto to wreszcie uporządkować
5. kiedy grupa Polkomtel dowiesi się do stacji Orange w miejscowości Jaczków ( w niewielkim sąsiedztwie od stacji kolejowej Witków Śląski ) ? Brak tej lokalizacji oraz kolejnej stacji bazowej u wszystkich operatorów w miejscowości Wojanów bardzo psuje wizerunek sieci wzdłuż trasy kolejowej: Jelenia Góra – Wrocław
6. kiedy grupa Polkomtel dostrzeże pozytywny wpływ dołożenia czwartego sektora do stacji „Chełmiec” [ BT-33500] i rozszerzy o wspomniany, czwarty sektor stację, o której mowa ?
7. co z rzetelnym pokryciem miasta Wałbrzych wzdłuż biegu linii kolejowej ( nie tylko zresztą tam, bo całe miasto „składa grupie ukłony” )

Log z trasy, o której mowa dla sieci Plus tutaj

źródło: informacja własna