W salonie “firmowym” nie ma sygnału sieci

Kiedy 14 lat temu otwierano salon firmowy sieci Plus, przy ul. 1-go Maja w Jeleniej Górze – wszystko odbyło się z wielką “pompą”, a w promocji był, kultowy jak na owe czasy – model Nokii: 8210. Po 14 latach i zmianie właściciela salonu na Liberty Poland, sprzedającego usługi Plusa i Cyfrowego Polsatu – zmienia się również siedziba salonu. Został przeniesiony na ul. Podwale, do galerii handlowej “Nowy Rynek”. Sama zmiana adresu i wygląd salonu diametralnie zmieniają jego wizerunek i, jak potwierdzają pracownicy – na pomarańczowy kolor balonów nad wejściem ( logo CP ) – klienci reagują pytaniem, czy to nowy salon Orange ? Jak widać – nie jest to nowy salon Orange, ale … właśnie Plusa i poniekąd Cyfrowego Polsatu. W związku z otwarciem placówki w nowym miejscu, przeanalizowaliśmy możliwość prezentacji usług mobilnych. Tu, niestety nie jest dobrze. Wewnątrz salonu nie ma śladu sygnału. Nawet … w GSM. Jak to wpływa na wizerunek grupy ? Jak świadczy o kimś, kto wynegocjował miejsce i zdecydował o przeniesieniu salonu pod inny adres ? Na ile świadczy o tym, jak Liberty Poland realnie zależy na wizerunku swojego biznesowego partnera ? – pomińmy milczeniem, bo fakty mówią same za siebie. Ponieważ braki w sygnale są praktycznie we wszystkich sklepach w galerii “Nowy Rynek”, głównie na parterze – warto byłoby z tematem coś zrobić. Natomiast nie wyobrażamy sobie sytuacji, w której usługi będą sprzedawane w miejscu, gdzie nie ma śladu sygnału. Informacje o problemach przekazaliśmy również Zarządowi Polkomtela

źródło: informacja własna