Ericsson przedstawia 10 gorących trendów konsumenckich na rok 2017: sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość.
– Konsumenci oczekują, że sztuczna inteligencja (AI) przejdzie z roli asystenta w rolę managera.
– Wirtualna rzeczywistość stanie się nieodróżnialna od fizycznej rzeczywistości w ciągu trzech najbliższych lat
– Ponad jedna trzecia respondentów jest zdania, że prywatność w cyfrowym świecie przestała istnieć
Spoglądając w przyszłość, Ericsson ConsumerLab przedstawia szóstą edycję swojego corocznego raportu 10 Hot Consumer Trends for 2017. Sztuczna Inteligencja jest w tym roku ważną kwestią – konsumenci uważają, że odegra ona większą rolę, niż dotychczas – oddziałując na wykonywaną pracę i tym samym na całe społeczności. 35 procent użytkowników internetu chce korzystać ze Sztucznej Inteligencji pełniącej rolę doradcy w pracy, a jeden na czterech chciałby, aby AI funkcjonowała jako jego manager.
Oto 10 trendów na rok 2017:
Czytaj dalej …
źródło: Ericsson