Aero2, operator sieci a2mobile ruszył ze swoją pierwszą telewizyjną kampanią reklamową

Aero2, operator sieci a2mobile ruszył ze swoją pierwszą telewizyjną kampanią reklamową. Aero2 rozpoczęło pierwszą telewizyjną kampanię reklamową promującą ofertę komórkową a2mobile. W kampanii wykorzystywane są 4 spoty przybliżające markę i ofertę a2mobile. Równolegle Aero2 prowadzi kampanię opartą na sponsoringu programów telewizyjnych przez markę a2mobile. Metryczka kampanii: 1. Kampania: Nowa Sieć Komórkowa 2. Projekt i kreacja: pomysł własny Aero2 3. Reżyser: Jan Jagielski 4. Operator obrazu: Jan Jagielski 5. Scenariusz: Natalia Szajner 6. Muzyka: „Faites Valse” Volsy/ „Got It Like That” Knight / Mcfarlane 7. Producent: TFP Sp. z o.o. 8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o. 9. Dom mediowy: Polsat Media 10. Media: TV 11. Start kampanii: 24 grudnia 2016 r.
Więcej informacji o ofercie a2mobile na stronie: a2mobile.pl
Spoty reklamowe dostępne pod linkami:
– https://www.youtube.com/watch?v=cwevwKyVrjg
– https://www.youtube.com/watch?v=NCwlpY73uQI
– https://www.youtube.com/watch?v=IRtD0_YACPo
– https://www.youtube.com/watch?v=02TAJSDQtuQ

źródło: Aero2