Aero2, operator sieci a2mobile ruszył ze swoją pierwszą telewizyjną kampanią reklamową. Aero2 rozpoczęło pierwszą telewizyjną kampanię reklamową promującą ofertę komórkową a2mobile. W kampanii wykorzystywane są 4 spoty przybliżające markę i ofertę a2mobile. Równolegle Aero2 prowadzi kampanię opartą na sponsoringu programów telewizyjnych przez markę a2mobile. Metryczka kampanii: 1. Kampania: Nowa Sieć Komórkowa 2. Projekt i kreacja: pomysł własny Aero2 3. Reżyser: Jan Jagielski 4. Operator obrazu: Jan Jagielski 5. Scenariusz: Natalia Szajner 6. Muzyka: „Faites Valse” Volsy/ „Got It Like That” Knight / Mcfarlane 7. Producent: TFP Sp. z o.o. 8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o. 9. Dom mediowy: Polsat Media 10. Media: TV 11. Start kampanii: 24 grudnia 2016 r.
Więcej informacji o ofercie a2mobile na stronie: a2mobile.pl
Spoty reklamowe dostępne pod linkami:
– https://www.youtube.com/watch?v=cwevwKyVrjg
– https://www.youtube.com/watch?v=NCwlpY73uQI
– https://www.youtube.com/watch?v=IRtD0_YACPo
– https://www.youtube.com/watch?v=02TAJSDQtuQ
źródło: Aero2