Na kanwie dyskusji, które m.in. toczą się w serwisie plusforum.pl, a są związane z problemami grupy Polkomtela w Krakowie – przytaczamy fragment maila od naszego Czytelnika, który bezskutecznie próbuje dowiedzieć się, co się stało, iż praktycznie nagle – znacznemu pogorszeniu uległ dostęp do sieci 4G Orange na Os. Strusia 7 w Krakowie ? W odpowiedzi na reklamacje Czytelnik otrzymuje odpowiedzi sztampowe, jest nawet skłonny współpracować z pionami technicznymi Orange i Networks! w zakresie poprawy sygnału, niemniej – oba podmioty prawdopodobnie nie są zainteresowane ostatecznym rozwiązaniem problemu. Czytelnik nie doczekał się bowiem żadnego kontaktu nawet po naszej interwencji. Oto treść jednego z maili, który w sprawie od klienta Orange otrzymaliśmy:
” Narzekamy czasem wszyscy na Play, „że to, że tamto”, ale coś mi się zdaje, że do mojego drugiego slotu w telefonie wróci karta z nielimitowanym LTE od Play. Naprawdę lepiej to pracuje w Krakowie i okolicach niż Orange, który tak samo jak Pan Gruszka na blogu w przypadku Play – prowadzi skuteczny bełkot marketingowy w komunikacji prasowej i udzielanych odpowiedziach na reklamacje. Napisałem przed chwilą odwołanie do Orange na zgłoszenie nr xxxxxx dla nr 501 xxxx i również tym razem poczekam na rezultaty. Ale już nie sądzę żeby coś ruszyło tę klikę. Mam nadzieję że Państwa interwencja mi pomoże. Będę czekał na rezultaty i czy w ogóle cokolwiek rzeczowego odpiszą ? Jak można w ogóle nie mieć planów w tej ewidentnie trudnej lokalizacji w zakresie docierania sygnału na dodanie choćby LTE 800 do istniejących lokalizacji ? Po co brali te częstotliwości i się tak finansowo o nie zabijali ?! Nawet Play tu planuje różne rzeczy: jak dodanie np.: 2600, a Plus wybudował nawet nową stację […] „
źródło: informacja własna