Ericsson rozszerza współpracę z firmą Intel, tworząc Hyperscale Customer Experience Lab w Gdańsku. Laboratorium Customer Experience to wspólny ekosystem służący do wprowadzania na rynek nowych rozwiązań i umożliwiający współpracę techniczną, rozwój ekosystemu i onboarding klientów. Laboratorium stanowi podstawę do stworzenia wspólnej oferty rynkowej dla rozwiązań Ericsson bazujących na Intel® Rack Scale Design i jest dowodem na sukces rynkowy tego rozwiązania, będącego odpowiedzią na potrzeby klientów z różnych branż, przygotowujących się na wprowadzenie technologii 5G. Kolejna generacja sieci komórkowych nie może być wyłącznie szybsza od poprzedniej, musi być również inteligentniejsza, bardziej wydajna oraz skalowalna. Te wymogi doskonale spełni sieć 5G, ale klienci z różnych branż muszą opracować nowe podejście aby w pełni wykorzystać możliwości urządzeń, które będą działać w technologii 5G
Czytaj dalej …
źródło: Ericsson