Orange, na korporacyjnym blogu operatora przypomina o czwartej rocznicy istnienia na rynku submarki nju! mobile. Choć na początku oferta cieszyła się sporym powodzeniem i z czasem doczekała się wariantu abonamentowego, to jej blask prysł. Konkurencja zaczęła promować swoje propozycje, zaś nju! mobile zjadł czas i – nie ukrywajmy – jej mimowolne zaniedbanie ze strony Orange. Czy kampania reklamowa z okazji 4 rocznicy urodzin odświeży o niej pamięć na rynku ? Trudno powiedzieć. Od wejścia nju! na rynek sporo się wydarzyło. Zmieniły się też cenniki. Sporo w ofertach prepaid, a chyba na ten segment najbardziej nastawiona była ta submarka – zniszczyły koncepcje polityków, związane z ustawową koniecznością rejestracji kart SIM, co mimo udogodnień – mimo wszystko utrudnia korzystanie z tej części rynkowej oferty. Świadczy o tym zresztą statystyczny spadek zainteresowania ofertami „na kartę” u wszystkich operatorów. Jak będzie dalej z nju! ? Życzymy jak najlepiej. Nade wszystko zaś przypominamy Orange o tym, że nie wystarczy coś mieć, ale nade wszystko należy o to dbać i realnie urozmaicać oraz realnie uatrakcyjniać. Konserwatywne zachowania i wiara w sukces bez starań zabiła niejeden, kreatywny na starcie produkt. Jeśli nasi Czytelnicy chcieliby się dopisać do „życzeń” – zapraszamy tutaj
źródło: blog.orange.pl / wł