T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017. W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. T-Mobile Polska po pierwszym kwartale 2017 roku obsługiwała bazę 10,229 miliona klientów. Na koniec marca Spółka posiadała w segmencie usług abonamentowych 6,696 miliona klientów, a w segmencie usług przedpłaconych 3,533 miliona. W porównaniu do poprzedniego kwartału liczba klientów kontraktowych zwiększyła się o 84 tysiące, a rok do roku o 178 tysięcy. W segmencie usług przedpłaconych baza klientów na koniec pierwszego kwartału br. zmniejszyła się o 405 tysięcy w porównaniu do wyników czwartego kwartału 2016 roku. Według danych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny w „Informacji o sytuacji społeczno-gospodarczej kraju w I kwartale 2017 r.” liczba użytkowników usług przedpłaconych na koniec marca br. wyniosła 19,2 miliona i była mniejsza o 27,6% w porównaniu do ubiegłego roku. Jest to wynik wprowadzenia od 25 lipca 2016 roku obowiązku rejestracji nowych numerów usług przedpłaconych w Polsce
Czytaj dalej …
źródło: T-Mobile