Ericsson rozszerza portfolio Usług Wsparcia
– Wprowadzenie analityki predykcyjnej i deep learning, systemowej kontroli zmian oprogramowania oraz szybkiego wykrywania i naprawiania błędów na poziomie sieci
– Automatyka, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja dają inżynierom wsparcia w Ericsson możliwość pracy przy operacjach klientów
– Umożliwienie operatorom osiągnięcia nowych poziomów stabilności i koncentracja na wprowadzeniu nowych technologii, jak np. wirtualizacja, Internet Rzeczy i 5G
Aby pomóc operatorom w radzeniu sobie z wyzwaniami, stanowiącymi nieodłączną część coraz bardziej skomplikowanego świata, Ericsson (NASDAQ: ERIC) zaczyna stosować nowe podejście do Usług Wsparcia. Obejmuje to uzupełnienie dotychczasowych Usług Wsparcia świadczonych przez Ericsson o analitykę predykcyjną i deep learning, wprowadzając większą systemową kontrolę zmian oprogramowania i przyspieszając wykrywanie i naprawianie błędów na poziomie sieci. Ericsson zapewni także możliwe do wykorzystania dane, jakie umożliwią operatorom wprowadzenie nowych poziomów stabilności sieci
Czytaj dalej …
źródło: Ericsson