Prezentujemy jakość pokrycia sygnałem sieci Plus kolejowej trasy, na odcinku od stacji Kłodzko Książek do stacji Wałbrzych Główny. Przy okazji analizy logu warto zadać pytanie, na ile pokrycie sygnałem byłoby lepszej jakości, gdyby:
1. wszystkie stacje operatora w sąsiedztwie były wyposażone w technologiczny monolit, w tym w LTE
2. stacja Bartnica ( BT-3619 ) posiadała trzy sektory
3. stacja Ludwikowice Kłodzkie ( BT-30612 ) posiadała trzy sektory
4. operator dowiesił się do masztu Orange w miejscowości Świerki
5. operator dowiesił się do masztu Orange w miejscowości Święcko
6. zadbano o rzetelne pokrycie miasta Nowa Ruda, którego pokrycie sygnałem pozostawia wiele do życzenia, podobnie, jak innych, np.: Kłodzko, Bolesławiec, Kamienna Góra, czy Boguszów-Gorce
7. w trzy sektory została wyposażona stacja Rzeczka ( BT-30570)
8. do trzech sektorów zostałaby rozszerzona stacja na szczycie Wielkiej Sowy ( BT-34300 )
Analizując dane logu nie sposób nie zapytać, co na trasie kolejowej, o której mowa robi sygnał ze stacji Międzygórze ( Góra “Igliczna”, Sanktuarium “Maria Śnieżna, BT-33729 ), która to jest odległa od punktów, którym serwowała sygnał o ponad 30 kilometrów ?
Prezentacja trasy kolejowej tutaj
Log jakości sygnału tutaj
Informacja powiązana: sygnał Plusa na trasie kolejowej od stacji Jelenia Góra Główna do stacji kolejowej Wałbrzych Główny – tutaj
źródło: informacja własna