Samsung Electronics na 6. pozycji w rankingu Interbrand Best Global Brands 2017. Firma Samsung Electronics zajęła 6. miejsce w zestawieniu Interbrand „Best Global Brands 2017”. Marka osiągnęła wartość 56,2 mld dolarów, co oznacza wzrost o jedną pozycję i 9 punktów procentowych w stosunku do ubiegłego roku. Firma Samsung nieprzerwanie od sześciu lat (2012-2017) znajduje się w pierwszej dziesiątce rankingu Interbrand, z każdym rokiem wykazując ciągły wzrost wartości marki. Tegoroczne osiągnięcie ma jednak znaczenie szczególne, biorąc pod uwagę wyzwania, z jakimi firma musiała zmierzyć się w zeszłym roku i którym udało się jej sprostać. Wśród czynników uwzględnionych w ocenie Interbrand wymienił między innymi wzorcowe i sprawne zażegnanie ubiegłorocznego kryzysu związanego z Galaxy Note 7, udane premiery nowych flagowych produktów oraz wysokie wyniki finansowe
Czytaj dalej …
źródło: Samsung