Jak informuje na korporacyjnym blogu Orange Polska, operator wdraża testową wersję, umożliwiającą klientom rozwiązywanie problemów, związanych z oprogramowaniem firmware, ale również, na jego bazie – z oprogramowaniem sterowników, odpowiadających za prawidłowe działanie modułu GPS, Bluetooth, NFC, itp. W propozycji pilotażowej klient za usługę nie płaci. Wystarczy udać się do następujących punktów:
– Smart Store Orange na Pańskiej w Warszawie
– Salon Orange w Galerii Mokotów w Warszawie
– Salon Orange w Centrum Handlowym „Krewetka” w Gdańsku
– Salon Orange przy ulicy Piłsudskiego 22 w Krakowie
– Salon Orange przy ulicy Narutowicza 24/26 w Lublinie
a tam otrzymamy wsparcie w postaci instalacji aplikacji diagnostycznej, która powinna „udrożnić” to, co nie działa w wyniku niestabilności w pracy oprogramowania telefonu. Po zrealizowanej diagnozie aplikacja jest z telefonu usuwana. Jak konkluduje wpis: „lepiej zrealizować darmową diagnozę poprzez oprogramowanie, niże udać się do serwisu i zapłacić za usługę”. Pomysł, jak najbardziej popieramy. Można ubolewać tylko, że diagnostyka, o której tu mowa odbywa się w bardzo ograniczonej ilości punktów, co z kolei ogranicza jej zasięg i przyszłą popularność. Użytkownikom smartfonów życzymy jednak bezawaryjnej pracy sprzętu …
Więcej informacji oraz komentarze na temat propozycji Orange – tutaj
źródło: blog.orange.pl