T‑Mobile Polska inwestuje i zyskuje klientów

T‑Mobile Polska inwestuje i zyskuje klientów. W trzecim kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 56 tysięcy. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku liczba abonentów Spółki zwiększyła się o 256 tysięcy. W trzecim kwartale br. T‑Mobile uzyskał najlepszy w swojej historii bilans przenoszalności numerów komórkowych, wyprzedzając wszystkich głównych konkurentów. Rośnie sieć sprzedaży i zespół obsługujący klientów T‑Mobile Polska. A dzięki realizowanym inwestycjom w infrastrukturę liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do blisko 10 tysięcy, zaś prędkość maksymalna przesyłanych danych do 395 Mb/s.
T‑Mobile zwiększa bazę klientów
T‑Mobile Polska na koniec września 2017 roku obsługiwał 10,297 miliona klientów. W trzecim kwartale baza klientów usług abonamentowych zwiększyła się o 56 tysięcy do 6,797 miliona. W porównaniu do trzeciego kwartału 2016 roku baza abonentów Spółki wzrosła o 256 tysięcy. Baza klientów usług przedpłaconych wyniosła 3,5 miliona i zmniejszyła się o 10 tysięcy numerów w porównaniu z poprzednim kwartałem. Jest to już kolejny kwartał, w którym T‑Mobile Polska odnotowuje stabilizację bazy klientów usług przedpłaconych po zmianach związanych z wprowadzeniem obowiązkowej rejestracji kart SIM prepaid
Czytaj dalej …

źródło: T-Mobile