Ericsson wprowadza globalne rozwiązanie z zakresu reklamy
– Ericsson Emodo, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania danymi i reklamami, zapewnia wysokiej jakości, sprawdzonych odbiorców dla ekosystemu reklamowego
– Ericsson Emodo ma ponad 1,3 miliarda anonimowych profili użytkowników z danymi zatwierdzonymi przez operatorów w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Japonii
– Rozwiązanie to pozwala reklamodawcom w sposób programowy wykorzystywać dowolną z istniejących platform popytowych i programowo docierać do niemal każdego wydawcy, niezależnie od formatu reklamy
Firma Ericsson (NASDAQ: ERIC) wprowadziła Ericsson Emodo – nowe rozwiązanie do zarządzania danymi i reklamami, które zapewnia dużą skalę wysokiej jakości odbiorców dla reklamodawców, marek i wydawców.
Ericsso Emodo posiada ponad 1,3 miliarda profili użytkowników znajdujących się w Platformie Zarządzania Danymi. Dzięki temu umożliwia on reklamodawcom wykorzystanie istniejących zasobów i dotarcie do odbiorców w sposób wydajny i zgodny z polityką prywatności, przy jednoczesnym zapewnieniu pozytywnych wrażeń dla użytkownika. Rozwiązanie wykorzystuje moc klientów Ericsson – globalnych operatorów sieci, do tworzenia bezpiecznej, anonimowej, opartej na prywatności, bazy danych pochodzących od operatorów, wzbogaconej o inne zestawy danych o wysokiej jakości
Czytaj dalej …
źródło: Ericsson