Codziennie setki klientów wracają do T‑Mobile – startuje ogólnopolska kampania wizerunkowa

Codziennie setki klientów wracają do T‑Mobile – startuje ogólnopolska kampania wizerunkowa. Już od dziś, 9 marca 2018, T‑Mobile rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową prezentująca najlepszą jakość sieci Operatora i podkreślającą zalety korzystania z niej. Do udziału w spotach firma ponownie zaprosiła swoich klientów. T‑Mobile czwarty rok z rzędu wygrał w badaniach jakości sieci przeprowadzanych przez firmę P3 Communications. Wygrywa także nieprzerwanie od czerwca 2017 roku w rankingach szybkości Internetu mobilnego w obu kategoriach: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE, bazujących na niezależnych testach użytkowników na największej polskiej platformie pomiarowej SpeedTest.pl. Operator systematycznie poprawia też wyniki przenoszalności numerów. W najnowszej kampanii z satysfakcją odnotowuje, że wielu klientów, którzy kiedyś zrezygnowali z usług telekomu, teraz decyduje się na ponowne korzystanie z jego usług. Fakty te są kanwą dla startującej już dziś, 9 marca 2018, kampanii reklamowej. To już druga kampania, do wystąpienia w której T‑Mobile zaprosił swoich klientów i ponownie zdecydował się osadzić fabułę swoich spotów w charakterystycznych przestrzeniach, odzwierciedlających pasje głównych bohaterów. O tym, co skłoniło ich do powrotu do magentowej sieci opowiadać będą dziennikarce, Dorocie Wellman. Pierwszy ze spotów, który zobaczymy już dzisiaj, prezentujemy poniżej. Kolejne dwa zobaczyć będzie można od 16.03

Równolegle ze startem kampanii T‑Mobile uruchamia specjalną ofertę, w ramach której klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile będą mogli swobodnie testować jakość jego usług aż do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji, będą mogli także otrzymać zwrot kosztów do wysokości opłat stałych. Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na ekranach kin, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych w tym szeroko w social media. Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide

źródło: T-Mobile