Orange Polska i Orange Belgium podpisali umowy z Salesforce, światowym liderem w zakresie rozwiązań CRM oraz z Vlocity, wiodącą firmą z branży rozwiązań chmurowych. Salesforce i Vlocity pomogą Orange w szybszym osiągnięciu elastyczności biznesowej oraz w skróceniu czasu wdrażania usług poprzez zastosowanie rozwiązań chmurowych w cyfrowych kanałach kontaktu z klientami. W otaczającym nas świecie cyfrowym, konieczne jest umocnienie pozycji Orange na rynkach mobilnym i konwergentnym poprzez skupienie się na doświadczeniach klientów. Dzięki doświadczeniu firm Salesforce i Vlocity, Orange może jeszcze bardziej wzmocnić jakość obsługi klienta poprzez wprowadzenie rozwiązań omnichannel. Ponadto, zespoły sprzedażowe Orange i kanałów partnerskich będą mogły efektywniej sprzedawać nowe innowacyjne produkty i usługi i tym samym jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.
Orange Polska stawia istotny krok w kierunku cyfrowej transformacji
– Orange Polska czyni kolejny krok w swojej transformacji cyfrowej. Osiągnęliśmy już istotny poziom konsolidacji naszych kanałów cyfrowych i sprzedażowych. Obecnie dążymy do zaoferowania wyróżniających się doświadczeń klienckich – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Wybraliśmy Vlocity i Salesforce ze względu na szybkość z jaką wdrażają swoje rozwiązania, ale także z powodu ich zaawansowanych produktów oraz kompetencji w zakresie zarządzania jakością obsługi. To partnerstwo pozwoli spełnić oczekiwania naszych klientów dotyczące prostoty i przejrzystości naszych ofert, a także łatwości użytkowania i zarządzania nimi. Innowacyjność oraz doskonalenie doświadczeń naszych klientów stanowią istotne filary strategii Orange
Czytaj dalej …
źródło: Orange