T‑Mobile wprowadził usługę całodobowego wsparcia IT for Business dla firm

T‑Mobile wprowadził usługę całodobowego wsparcia IT for Business dla firm. T‑Mobile wprowadził nową usługę IT for Business dla przedsiębiorstw. Dzięki niej klienci biznesowi mogą otrzymać całodobowe wsparcie IT oraz szybką pomoc specjalisty na miejscu na terenie całej Polski. To kolejne rozwiązanie z szerokiej oferty outsourcingu usług informatycznych w portfolio operatora. Skierowane jest ono przede wszystkim do dużych firm, ale skorzystają na nim także średnie i małe przedsiębiorstwa. Korzystanie ze wsparcia technicznego zewnętrznych partnerów w obszarze ICT oraz IT z każdym rokiem staje się coraz popularniejszą praktyką. Jak wskazuje badanie Tech Pro Research z 2017 roku analizujące trendy w branży IT na świecie, wśród korzyści takiego rozwiązania 35% ankietowanych firm podaje oszczędności, taka sama grupa zwraca uwagę na utrzymanie nieprzerwanego dostępu do danych, a ponad połowa badanych ceni szczególnie możliwość przekazania części zadań partnerowi zewnętrznemu, co ułatwia pracę przedsiębiorstwa. Biorąc pod uwagę korzyści płynące z usług outsourcingowych, warto przyjrzeć się najnowszej propozycji T‑Mobile, którą operator właśnie wprowadził dla firm jako uzupełnienie swoich usług. T‑Mobile wspierany dodatkowo wieloletnim doświadczeniem Grupy Deutsche Telekom posiada bardzo szeroką, bazującą na różnorodnych przykładach wiedzę oraz kompetencje eksperckie. Dysponując tak silnym zapleczem technologicznym, od lat realizuje kompleksowe projekty IT dla biznesu, od doradztwa, audytu środowiska informatycznego i weryfikacji potrzeb, poprzez przygotowanie projektu, aż po wdrożenie rozwiązania. Teraz oferta operatora została poszerzona o usługi pełnego wsparcia informatycznego
Czytaj dalej …

źródło: T-Mobile