Orange na Open’er Festival Powered by Orange 2018. W czasie czterech dni jednego z największych polskich festiwali muzycznych fani korzystający z sieci Orange przesłali dane, które zmieściłyby się na 17,5 tysiąca płyt CD, a także intensywnie dzwonili i wysyłali SMS. W trakcie festiwalu z darmowego Wi – Fi w Orange strefie skorzystało ponad 2 tysiące osób. Ponad 114 tys. klientów skorzystało z prezentu – pakietu 10 GB, oferty którą Orange przygotowało z okazji festiwalu.
12 TB danych – tyle przesłali w trakcie Open’er Festival Powered by Orange klienci Orange Polska. To równowartość 400 tys. godzin streamowania muzyki lub 7,5 mln zdjęć przesłanych przez sieć mobilną. Największy transfer danych, ponad 449 GB klienci operatora przesłali ok. godz. 2 w nocy z 6 na 7 lipca – w trakcie koncertu Taconafide, ostatniego wspólnego występu duetu. Najwięcej rozmów klienci Orange wykonali między koncertami MØ i Davida Byrne. W ciągu godziny łącznie wszystkie rozmowy trwały 244 godziny, czyli tyle, co ponad 10 dni. W trakcie całego festiwalu fani muzyki korzystający z sieci Orange Polska rozmawiali ponad 355 256 minut. Najwięcej klientów równocześnie korzystało z sieci czwartego dnia festiwalu, przed rozpoczęciem koncertu Bruno Marsa
Czytaj dalej …
źródło: Orange