Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu. Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. – Netia WiFi Marketing to unikalny na rynku produkt, który pozwala badać zachowania klientów – użytkowników sieci WiFi, ich motywację zakupową oraz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. – informuje Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii S.A. Rozwiązanie Netia WiFi Marketing szczególnym zainteresowaniem cieszy się w branżach: restauracyjno-hotelarskiej, nieruchomości komercyjnych oraz transportowej. – Dla użytkowników końcowych WiFi oznacza stały, nieprzerwany dostęp do Internetu najwyższych przepływności. Dla biznesu może też być źródłem wartościowych danych, które przy użyciu dostarczonych przez Netię narzędzi, można wykorzystać w szeroko pojętych działaniach marketingowych – dodaje Krzysztof Jaworski
Rozwiązanie Netia WiFi Marketing obejmuje trzy moduły, które można stosować łącznie, lub niezależnie:
Czytaj dalej …
źródło: Netia