Santander Bank Polska wprowadza ofertę płatności mobilnych Fitbit Pay

Santander Bank Polska wprowadza ofertę płatności mobilnych Fitbit Pay. Santander Bank Polska stawia na szybkie i wygodne płatności mobilne. Od 2 października br. klienci banku jako pierwsi na krajowym rynku mogą płacić za pomocą urządzeń Fitbit z funkcją Fitbit Pay. Polacy są otwarci na nowoczesne metody płatności bezgotówkowych. Jak pokazują dane z raportu Digital Payments Study przygotowanego na zlecenie Visa[1], już 86% badanych realizowało transakcje zbliżeniowe, a blisko dziewięć na dziesięć osób z tej grupy wierzy, że w ciągu następnych trzech lat będzie płacić za pomocą urządzeń mobilnych. Równocześnie rośnie zainteresowanie wearables (urządzeniami ubieralnymi). Z badania Mastercard[2] wynika, że co czwarty Polak chce w przyszłości płacić zbliżeniowo przy pomocy inteligentnych zegarków czy opasek fitness. – Polacy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych form płatności, stawiając na wygodę oraz szybkość transakcji Rozwiązania tego typu cieszą się coraz większą popularnością, dbamy wiec o to, aby klientom oferować wszystkie dostępne na polskim rynku możliwości. Z płatności mobilnych kartami w II kwartale tego roku korzystało 228 tys. naszych klientów. Dlatego Santander Bank Polska, jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce, wprowadził do oferty mobilne płatności Fitbit Pay – podkreśla Błażej Mika, dyrektor Departamentu Produktów Płatniczych i Relacji z Partnerami. Fitbit Pay przenosi mobilne płatności wprost na nadgarstek, umożliwiając płatności zbliżeniowe za pomocą smartwatchy Fitbit Versa™ oraz Fitbit Ionic™. – Ciągle poszukujemy nowych rozwiązań ułatwiających codzienne życie naszym klientom. Tym bardziej cieszymy się, że ofertę płatności zbliżeniowych możemy zaoferować również polskim użytkownikom. Fitbit Pay ™ pomaga firmie Fitbit rozszerzyć zasięg na całym świecie, aby zwiększyć zaangażowanie obecnych klientów i przyciągnąć nowych, ułatwiając użytkownikom płacenie za zakupy w dowolnym miejscu – bez konieczności posiadania portfela lub smartfona – powiedział Rareș Florea, Regional Country Manager Fitbit. Konfiguracja i uruchomienie usługi jest bardzo proste. Klienci Santander Bank Polska, którzy dysponują odpowiednimi urządzeniami Fitbit, jak Fitbit Versa™ lub Fitbit Ionic™ mogą dodać kartę Visa lub Mastercard, wprowadzając jej dane (m.in. numer karty, datę ważności i kod CVV2), ustawić 4-cyfrowe hasło do aktywacji cyfrowego portfela oraz potwierdzić całą operację za pomocą kodu uwierzytelniającego przesłanego na numer telefonu, używanego do usługi 3D-Secure. Korzystając ze standardowej platformy do tokenizacji, dane karty użytkownika nigdy nie są ujawniane ani udostępniane sprzedawcom ani Fitbit. Ponadto chroniony kod PIN jest wybierany przez użytkownika podczas konfiguracji urządzenia, aby zapewnić dodatkową ochronę

źródło: Santander Bank