Dawid pokonał Goliatów, czyli Premium Mobile liderem w statystykach przenoszenia numerów od początku 2018 roku ! Tego jeszcze na polskim rynku nie było – operator Premium Mobile już trzeci kwartał z rzędu zajmuje pierwsze miejsce w bilansie przenoszenia numerów, bijąc na głowę wszystkich operatorów sieci komórkowych. Patrząc na bilans, najwięcej osób zdecydowało się przenieść numer i zostać w Premium Mobile. Tylko w III kwartale 2018 roku ten bilans w przypadku Premium Mobile wyniósł 15 676 numerów, co jest rewelacyjnym wynikiem, biorąc pod uwagę fakt, że w tym samym czasie z puli Orange ubyło 23 957 numerów, a Play opuściło ich 22 475. Według najnowszych danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) za trzeci kwartał 2018 roku, dotyczących procedury przenoszenia numerów telefonów komórkowych między wszystkimi operatorami działającymi w Polsce, Premium Mobile z wynikiem netto 15 676 numerów w trzecim kwartale utrzymuje pozycję niekwestionowanego lidera od początku 2018 roku. Jest to wyjątkowa, wręcz „rekordowa” sytuacja – żaden operator wirtualny nie osiągnął jak dotąd takich wyników. I to tym bardziej znacząca, że klienci Premium Mobile, w przeciwieństwie do pozostałych operatorów, nie są związani długookresowymi umowami zawieranymi na czas określony. Mogą je w dowolnej chwili wypowiedzieć z zaledwie 30-dniowym wyprzedzeniem, a jednak nie tylko chętnie zmieniają dotychczasowe oferty na Premium Mobile, ale również zostają w Premium Mobile! Oferta jest prosta, przejrzysta i tania, a jakość usługi i obsługi dobra, co jak widać doceniają klienci. Na drugim miejscu zestawienia UKE uplasował się Plus z wynikiem +10 853, zaś trzecią pozycję zajęła sieć Aero 2 z +4 541 przenoszonych numerów.
( Źródło: Dane Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) przekazywane operatorom, oraz raporty Prezesa UKE o przenoszeniu numerów i raporty wewnętrzne operatora Premium Mobile:
– https://bip.uke.gov.pl/raporty/prezes-uke-udostepnia-raporty-przeniesienia-numerow-w-iii-kwartale-2018-r-,21.html )
PREMIUM MOBILE
Premium Mobile, to polski, elastyczny operator, nr 1 wśród wszystkich operatorów komórkowych w Polsce (w rankingu przenoszenia numerów między operatorami netto, przyjścia minus odejścia). Premium Mobile, to po prostu operator komórkowy z jasnym przesłaniem: „różnica jest w cenie”. Proponuje oferty prowadzenia rozmów telefonicznych i wysyłania wiadomości bez limitu na terenie Polski, z dużą ilością szybkiego internetu, w jakości takiej samej, jak najwięksi operatorzy, ale w cenie znacząco niższej. Premium Mobile działa na infrastrukturze sieci Plus, czyli posiada taki sam zasięg, szybkość internetu w technologii LTE oraz jakość sieci, jak Plus. Co zatem wyróżnia firmę na rynku wśród operatorów ? Dba o koszty, a wszystkie oszczędności przeznacza na obniżenie cen oferowanych klientom usług. W Premium Mobile płaci się za usługę, a nie za drogie kampanie reklamowe celebrytów, znane osoby, tysiące pracowników czy wielkie siedziby. Ponieważ firma nie musi tego wszystkiego utrzymywać, klient nie musi za to płacić. Ma prostą, przejrzystą ofertę bez zobowiązań i „haczyków”. Premium Mobile cechuje się awersją do biurokracji, stawia na pierwszym miejscu człowieka i jego potrzeby. Dlatego w stosunku do klientów przyjmuje zasadę H2H (Human2Human). Dba o bezpośrednie relacje z nimi. Nie zmusza ich do podpisywania umów na długi okres, na 12 czy 24 miesiące. Zapewnia wolność wyboru i pełną elastyczność. Umowa daje możliwość zakończenia jej w dowolnym momencie, z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Można też dowolnie zmieniać plan taryfowy, bez żadnych opłat i kar, co jest rynkowym ewenementem. Premium Mobile wierzy w proste umowy, bez zmuszania do zobowiązań przez wiele lat. Dla Premium Mobile liczą się zaufanie i komfort oraz zaspokojenie potrzeb klientów. Nie kreuje ich, on na nie po prostu w najlepszy sposób odpowiada.
Więcej o Premium Mobile:
– na stronie internetowej: http://premiummobile.pl
oraz
– na profilu społecznościowym: https://www.facebook.com/premiummobilepl/