Już milion klientów korzysta z Orange Love. Polacy przekonali się do zalet konwergencji i coraz chętniej łączą potrzebne usługi w atrakcyjne cenowo pakiety. W ciągu 19 miesięcy ofertę Orange Love wybrało milion klientów. – Polacy pokochali usługi konwergentne, bo dostali ofertę, która odpowiada na ich potrzeby. Orange Love to superszybki internet, telefonia mobilna i stacjonarna oraz telewizja w atrakcyjnej cenie, bo już za około 100 złotych miesięcznie. Stale rozbudowujemy nasze pakiety. Superszybki internet światłowodowy jest już dostępny w opcji do 1 Gb/s, najważniejsze wydarzenia sportowe i filmowe hity pokazujemy w 4K, a flagowe smartfony można kupić w ramach Love w bardzo atrakcyjnych cenach. Bardzo się cieszę z sukcesu Orange Love, ponad milion klientów w nieco ponad półtora roku potwierdza, że konwergencja to słuszny kierunek – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.
Jean-François Fallacher o milionie klientów Orange Love – wideo (MP4, 49 MB)
Klienci Orange Love korzystają średnio z ponad 4 usług. Na jednego klienta przypadają już niemal 2 karty SIM, co oznacza, że wielu z nich korzysta z możliwości dokupienia usług mobilnych w korzystnej cenie dla kolejnych członków rodziny. Aż 600 tysięcy klientów ogląda telewizję z Orange TV, a ponad 150 tysięcy ma światłowodowy internet. Z badań wynika, że klienci Orange Love są bardziej skłonni polecać usługi Orange innym, niż klienci usług internetowych i mobilnych sprzedawanych poza pakietem. Są też bardziej zadowoleni z oferty niż ci, którzy kupili tylko internet lub same usługi mobilne
Orange Love to wygoda i komfort. Wystarczy jedna umowa, by korzystać z wybranego zestawu usług. Klient otrzymuje jedno podsumowanie płatności, na które składają się koszty wszystkich elementów Orange Love oraz ewentualnych dodatkowych zakupów.
W ramach pakietu klienci otrzymują:
– internet domowy, np. Orange Światłowód o prędkości nawet do 1 Gb/s,
– telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami w Polsce i Unii Europejskiej i 5 GB internetu (w tym 3,22 GB do wykorzystania w UE);
– telefon domowy z nielimitowanymi rozmowami krajowymi (na numery stacjonarne) i międzynarodowymi (numery stacjonarne w UE, USA i Kanadzie oraz komórkowe w USA i Kanadzie);
– telewizję z pakietem ponad 100 kanałów, w tym 47 w jakości HD. Klienci korzystający ze światłowodu od Orange mogą też oglądać programy i transmisje w najwyższej dostępnej w warunkach domowych jakości obrazu, czyli 4K – dzięki temu, że w cenie pakietu dostają dekoder Samsung 4K.
Orange Love, składający się z 4 usług jest dostępny już za 99,99 zł miesięcznie. W ofercie jest także pakiet łączący 2 usługi – internet domowy w wybranej technologii i prędkości oraz telefonię mobilną. Klienci mogą też korzystać z bogatej oferty nowoczesnych smartfonów w atrakcyjnych cenach oraz poszerzyć posiadany pakiet telewizyjny o dodatkowe kanały. Mogą również dokupić dodatkowe abonamenty komórkowe ze smartfonami w dobrej cenie. Za każdy taki abonament co miesiąc zapłacą o 20 zł mniej.
Więcej informacji: www.orange.pl
– wyniki finansowe Orange Polska po III kwartale 2018 r.
źródło: Orange
( dodajmy, że w Jeleniej Górze, wbrew wcześniejszych obietnicom – Orange wciąż nie proponuje potencjalnym klientom usługi Orange Światłowód, co oznacza, że koronna oferta 1 Gbps, a w wielu przypadkach również oparta o infrastrukturę z niżej półki, czyli VDSL – są dla operatora technologiami nieosiągalnymi przez wieloletnie zaniechanie realnych inwestycji. W tym świetle komunikat prasowy o tak wielkiej popularności Orange Love brzmi kuriozalnie. Dodajmy, że Jelenia Góra, to miasto sporej wielkości, co oznacza, że w lokalizacjach o mniejszym nasyceniu potencjalnymi klientami – z dużym prawdopodobieństwem jest jeszcze gorzej. Nie brakuje również infrastruktury radiowej przy świadczeniu podstawowych usług w niedalekiej odległości od Jeleniej Góry. To z kolei oznacza kompletny brak dostępu do usług DATA dla klientów z cytowanych obszarów – dop. red. )