T‑Mobile uruchamia komercyjne usługi światłowodowe dla pierwszego klienta !

T‑Mobile uruchamia komercyjne usługi światłowodowe dla pierwszego klienta ! T‑Mobile konsekwentnie realizuje strategię przejścia od operatora mobilnego do operatora zintegrowanego. W jej ramach, uruchomił właśnie usługę światłowodowego dostępu do internetu dla pierwszego komercyjnego klienta, którym została Fundacja “Dr Clown”. W ostatnią fazę weszły przygotowania T‑Mobile do zaoferowania usług konwergentnych dla klientów indywidualnych. Zwieńczenie intensywnych prac projektowych miało miejsce w ubiegły piątek, 14 grudnia 2018. Pierwszym klientem światłowodowego dostępu do internetu została – współpracująca z T‑Mobile – Fundacja “Dr Clown”. “Wiarygodność jest kapitałem nie do przecenienia dla każdej firmy, a zwłaszcza takiej jak telekom – strategicznej dla gospodarki, służącej milionom klientów. Niezmiernie mnie cieszy, jako Prezesa T‑Mobile, że kolejny raz dotrzymujemy słowa i wywiązujemy się z danych obietnic.” – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska. “Nasz pierwszy klient – Fundacja “Dr Clown”, będzie dla nas symboliczny nie tylko z samego faktu bycia pierwszym. Stanowi bowiem także modelowy przykład zastosowania naszej filozofii – ważne jest nie tylko, co oferujesz, ale także jak to robisz. Dzięki staraniom naszych specjalistów Fundacja będzie mogła od teraz w realizacji swoich zadań korzystać z najnowszych technologii” – dodaje Maierhofer. “Dostęp do stabilnej, szybkiej sieci jest dla każdej organizacji szalenie ważny. Dla nas także: współpracujemy z siatką wolontariuszy i instytucji w całym kraju, organizujemy webinaria i telekonferencje. Jakość usług z których do tej pory korzystaliśmy, nie w pełni zaspokajała nasze potrzeby. Choć – jak się okazało – pozostawaliśmy w zasięgu infrastruktury światłowodowej” – mówi Członek Zarządu Fundacji “Dr Clown”, Agata Bednarek. “Dopiero przy okazji planowania wspólnych działań nasi przyjaciele z T‑Mobile podchwycili temat i proaktywnie się nim zaopiekowali”. W ramach zawiązanej współpracy partnerskiej, Fundacja będzie korzystała z usług światłowodowych za symboliczną złotówkę. Choć Fundacja jest pierwszym komercyjnym klientem, to T‑Mobile już od miesięcy testuje kolejne procesy w ramach tzw. Friendly User Tests, w których uczestniczy niemal setka pracowników telekomu. Na początku przyszłego roku Operator uruchomi ofertę pracowniczą na docelowo skonfigurowanych promocjach a następnie ruszy ze sprzedażą ofert kierowanych do szerokiego rynku