OPPO – światowy lider innowacji na rynku mobile, oficjalnie w Polsce. OPPO, 4. największa marka smartfonów na świecie [1] ogłosiła dziś rozpoczęcie sprzedaży na polskim rynku. Producent przygotował zróżnicowaną ofertę, która ma trafić w gusta i oczekiwania szerokiej grupy odbiorców. Do sklepów trafią aż trzy różne linie smartfonów, które wyróżniają się innowacyjnością, specyfikacją techniczną i pięknym wzornictwem. Podczas premiery zapowiedziano także kolejne kroki marki na polskim rynku.
#NoweOPPOwieści pisane smartfonem
OPPO to dynamicznie rozwijająca się marka, która szybko zdobyła popularność w Chinach, zajmując tam w 2018 roku 1. miejsce [2] pod względem sprzedaży a globalnie osiągając również silną, 4. pozycję. 6 centrów badawczo-rozwojowych, 10 fabryk i ponad 400 000 sklepów na całym świecie – OPPO to marka obecna dziś na ponad 40 rynkach. Od przeszło 11 lat tworzy unikalne technologie, wzbogacając rynek mobile o kolejne innowacje. OPPO jest autorem takich rozwiązań jak opcja upiększania zdjęć, 5- i 16-megapikselowe aparaty przednie czy ostatnia, szeroko komentowana technologia 10-krotnego bezstratnego zoomu. OPPO to także twórca innowacyjnej konstrukcji smartfona Find X – to model z imponującym wyświetlaczem o rekordowym współczynniku wypełnienia frontu urządzenia – aż 93,8 %. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ukryciu aparatów i innych sensorów w przesuwnym mechanizmie.
Już od 31 stycznia innowacje OPPO będą dostępne także dla polskich konsumentów. Umowy z partnerami AB. S.A, NTT S.A., ABC Data S.A. czy TelForceOne S.A. zapewnią szeroką dystrybucję, a współpraca z S.B.E. Polska zadba o wysokiej jakości wsparcie posprzedażowe.
Ciąg dalszy nastąpi
Wejście marki na polski rynek to nie tylko smartfony. OPPO nieustannie pracuje nad nowymi partnerstwami, m.in. z operatorami sieci komórkowych. Na ten moment urządzenia OPPO zostały zapowiedziane w ofertach sieci Orange, Play oraz T-Mobile, jednak w planach firmy jest jeszcze szersza dystrybucja. Rozbudowywane są także lokalne zespoły OPPO, które odpowiedzialne będą za wdrażanie strategii firmy na polskim rynku. Marka nie definiuje swoich użytkowników poprzez wiek czy zamożność – grupą docelową są wszystkie osoby „młode duchem”, gotowe na innowacje i wyszukane wzornictwo. Dlatego podobnie jak w innych krajach, marka ma zamiar wykorzystać różne kanały komunikacji, angażując się także w sport, modę czy kulturę. „Polska to dla nas bardzo ważny rynek – w końcu mamy tu do czynienia z ponad 24 mln użytkowników smartfonów, którzy doskonale wiedzą, czego oczekują od sprzętu” – mówi Leo Li, Dyrektor Zarządzający OPPO Polska. „Przede wszystkim zależy nam, by Polacy poznali nasze produkty – docenili ich jakość, wykonanie i technologię. W ciągu ostatnich lat wprowadziliśmy wiele rewolucyjnych technologii na rynek smartfonów, uwzględniając jednocześnie estetykę i piękno wzornictwa. Dzięki temu plasujemy się w czołówce pod względem sprzedaży na całym świecie. Chcemy, by OPPO było ulubioną marką smartfonów Polaków.”
Historia dla każdego
OPPO przygotowało dla Polaków smartfony w zróżnicowanych półkach cenowych. Flagowy model OPPO, Find X, to jeden z najbardziej innowacyjnych i najlepiej wyglądających smartfonów 2018 roku. W urządzeniu znajdziemy m.in wysuwany automatycznie moduł z zaawansowanymi kamerami, które wspierane przez sztuczną inteligencję zapewnią zdjęcia najlepszej jakości. Poza tym smartfon zaskakuje ultraszybkim ładowaniem w opatentowanej i certyfikowanej przez TÜV technologii SuperVOOC – baterię do 100 % można naładować w zaledwie 35 minut. Seria RX, to propozycje, które podbijają serca ich właścicieli. To właśnie smartfony z tej linii zyskały miano najlepiej sprzedających się modeli w 2016 i 2017 roku
W polskiej ofercie znajdziemy urządzenia w dwóch wariantach – RX17 Pro oraz RX17 Neo. Oba smartfony z serii RX posiadają ekran AMOLED o przekątnej 6,4” z ukrytym czytnikiem linii papilarnych, proporcjach 19,5:9 a także wcięciem w kształcie kropli wody. W nim ukryto przedni aparat o rozdzielczości 25 Mpx. Dzięki takiemu designowi inżynierom OPPO udało się uzyskać równie wysoki współczynnik wypełnienia frontu urządzenia ekranem wynoszący aż 91,5%. Co istotne na pokładzie obu smartfonów znajduje się aż 128 GB pamięci na pliki użytkownika.
OPPO RX 17 Pro, to flagowy model serii RX, który jest wyposażony w aparaty 20 Mpx i 12 Mpx z inteligentną przysłoną o wartościach F1.5/F2,4 automatycznie dostosowującą się do warunków oświetlenia, dzięki czemu idealnie sprawdza się do wykonywania zdjęć w nocy. Dodatkowo, aparat 20 Mpx jest wyposażony w optyczną stabilizację obrazu i moduł soczewki składający się z 7 elementów, co pozwala uchwycić jaśniejsze kadry. Oferuje także ultraszybką technologię ładowania SuperVOOC, dzięki której w zaledwie 10 minut telefon zostanie naładowany do 40 %. RX17 Pro jest także wyposażony w szkło ochronne Corning® Gorilla® Glass 6.
OPPO RX17 Neo, to smartfon z podwójnym aparatem 16 Mpx i 2 Mpx. W środku znajduje się ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 660 o taktowaniu 2,2 GHz wraz z 4GB pamięci operacyjnej – dzięki takiemu zestawieniu smartfon działa płynnie i wydajnie. Kolejną odsłoną produktową OPPO w Polsce jest model OPPO AX7. To smartfon, który oferuje bardzo dobrą specyfikację przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej ceny. Powinni zwrócić na niego uwagę ci, którym zależy na smartfonie z pięknym wzornictwem, pozwalającym na wielogodzinną pracę. Bateria 4230 mAh, 6.2” ekran, 64 GB miejsca na dane oraz trzy aparaty tworzą niezawodne urządzenie na każdą kieszeń. AX7 to także aparat do selfie o rozdzielczości 16 Mpx. Tylne kamery zostały z kolei wyposażone w sensory 13 Mpx + 2 Mpx a wytrzymała obudowa jest pokryta szkłem Gorilla Glass, co zwiększa odporność na zadrapania.
Cena i dostępność
Smartfony OPPO są już dostępne w polskich sklepach (x-kom, RTV Euro AGD, strefa marki OPPO na Allegro) oraz w ofercie największych operatorów telefonii komórkowej – Orange, Play oraz T-Mobile. OPPO Find X dostępny jest w cenie 3.699 zł, limitowana wersja Find X Automobili Lamborghini Edition, to 7.299 zł. Modele z serii RX – RX17 Pro i RX17 Neo oferowane są w cenach: 2.599 zł i 1.499 zł, a OPPO AX7 za 999 zł.
[1] Zgodnie z danymi IDC za 2017 rok.
[2] Zgodnie z danymi Strategy Analytics za 2018 rok
źródło: Oppo
Informacje powiązane:
– marka Oppo dostępna w ofertach Play
– marka Oppo dostępna w ofertach Orange