Wyniki Orange Polska lepsze od oczekiwań. Historyczny wzrost EBITDA o ponad 3 proc., rośnie liczba klientów światłowodu, usług mobilnych i Orange Love. W 2018 roku o ponad 70% wzrosła liczba użytkowników internetu światłowodowego, z którego korzysta 366 tys. klientów, a w zasięgu jest już 3,4 mln gospodarstw domowych. Klienci chętnie wybierali konwergentne pakiety usług – korzysta a nich już ponad 1,2 mln użytkowników. Przybyło też ponad 380 tys. klientów mobilnych. Lepsze wyniki komercyjne, w połączeniu ze skutecznym obniżaniem kosztów przyczyniły się do historycznego, pierwszego od 12 lat wzrostu EBITDA. W 2019 roku Orange Polska planuje wzrost przychodów i utrzymanie trendu wzrostowego EBITDA. – Z przyjemnością ogłaszamy nasze wyniki finansowe za 2018 rok. Historyczny wzrost wskaźnika EBITDA, pierwszy od 12 lat, to więcej niż obiecaliśmy inwestorom w prognozie na ten rok. Widzimy, że strategia Orange.One oparta na konwergencji, światłowodzie oraz zwiększaniu efektywności sprawdza się i kondycja firmy jest coraz lepsza. To był bardzo dobry rok dla Orange Polska pod względem wyników finansowych i komercyjnych. Jesteśmy przekonani, że zdołamy utrzymać ten wzrost w 2019 roku – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Ogromne inwestycje w sieć światłowodową i mobilną 4G przekładają się na lepsze doświadczenia klientów i przyciągają nowych. Zapotrzebowanie na szybką transmisję danych jest ogromne. W sieci mobilnej wzrosło w ciągu roku o połowę, a każdy użytkownik światłowodu wysyła średnio miesięcznie ponad 100 GB danych. Niesłabnącą popularnością cieszą się konwergentne pakiety usług – dodał Jean-François Fallacher.
Wyniki komercyjne: lepsza sieć i dobra oferta przyciągają klientów
Informacja prasowa tutaj
Zainteresowanych porównaniem wyników w poszczególnych okresach odsyłamy tutaj
źródło: Orange