Plus dla Ukraińców – kampania reklamowa i oferty

“Główny przekaz kampanii to “Plus łączy Polskę z Ukrainą”. Ukraińcy, przyjeżdżając do Polski, decydują się na rozłąkę z rodziną. Zaraz po przyjeździe muszą zorganizować sobie życie na miejscu. Nasza kampania pokazuje, jak w naturalny sposób usługi Plusa odpowiadają na potrzeby utrzymania nieograniczonego kontaktu z bliskimi i jednocześnie pomagają w zbudowaniu nowych znajomości i przyjaźni w Polsce.” – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej operatora sieci Plus. “W ramach kampanii przygotowaliśmy dwa spoty telewizyjne. W obydwu kreacjach bohaterowie kontaktują się z Polski ze swoimi bliskimi na Ukrainie. W spotach występuje wybrana przez nas, popularna ukraińska gwiazda Jamala. Piosenkarka, autorka tekstów, a także jurorka najpopularniejszych programów muzycznych, zajmuje czołowe miejsca na listach największych muzycznych przebojów. Miliony fanów śledzą jej teledyski na YouTube. Światową sławę zdobyła zwyciężając w Konkursie Piosenki Eurowizji w 2016 r. Jest ona bardzo pozytywnie postrzegana na terenie Ukrainy, ma ciepły i rodzinny wizerunek i dlatego to idealna ambasadorka dla naszej komunikacji.” – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej sieci Plus. Kampania Plus na Kartę promuje ofertę dopasowaną do potrzeb obywateli Ukrainy. Za 25 zł otrzymują w niej na 30 dni wszystkie usługi w Polsce bez limitu (rozmowy, SMS-y, MMS-y) i pakiet internetowy 10 GB

Dodatkowo Plus jako jedyny na polskim rynku operator komórkowy oferuje darmowy transfer danych na Viber, jeden z najpopularniejszych komunikatorów na Ukrainie, a za 19 gr/min klienci mogą także dzwonić do trzech największych sieci komórkowych na Ukrainie – Kyivstar, Vodafone i Lifecell. Aby skorzystać z oferty wystarczy kupić starter Plus na Kartę i włączyć wybraną promocję. Wszelkie informacje w języku ukraińskim można znaleźć na specjalnej stronie plus.pl/ua lub otrzymać je dzwoniąc na dedykowaną infolinię 601 102 614 (czynna w godzinach 8:00 – 16:00 przez 7 dni w tygodniu). Kampania realizowana będzie w telewizjach na Ukrainie oraz wspierana działaniami outdoorowo-ambientowymi, w internecie i social mediach w Polsce oraz na Ukrainie. Została ona przygotowana przez Agencję Scholz&Friends Warszawa, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum Polska. Reżyserem spotów jest Jan Foryś, a ich produkcję przygotował dom produkcyjny TFP sp. z o.o.
Spoty można zobaczyć na:
https://youtu.be/K9DodOW32PE
https://youtu.be/tBK0jk3IklI

źródło: Plus

Informacja powiązana:
Ukraińcy w Polsce: preferencje i wybory. Badania Selectivv