Echo Investment i Samsung Electronics wprowadzają branżę deweloperską w erę cyfrową dzięki usłudze mobilnego odbioru mieszkań

Echo Investment i Samsung Electronics wprowadzają branżę deweloperską w erę cyfrową dzięki usłudze mobilnego odbioru mieszkań. Proces obsługi konsumenta podczas odbioru mieszkania można skrócić nawet o 40 % – wynika z pilotażowego programu odbioru mieszkań realizowanego przez Echo Investment z użyciem tabletów Samsung Galaxy Tab Active 2. Program jest efektem strategicznego partnerstwa biznesowego, nawiązanego przez Samsung Electronics Polska i Echo Investment w ubiegłym roku. Celem umowy jest wypracowanie innowacyjnych rozwiązań m.in. z zakresu mobilności, Internetu Rzeczy oraz transformacji cyfrowej. Sprawdzenie stanu lokalu przed oddaniem go do użytku to kluczowy moment zarówno dla przyszłych lokatorów jak i dewelopera. To od tego elementu w dużej mierze zależy satysfakcja konsumenta z inwestycji. By ten proces usprawnić, Echo Investment uruchomiło pilotażowy program odbioru mieszkań przy pomocy tabletów marki Samsung. Zależało nam na maksymalnym usprawnieniu tego procesu, aby zapewnić naszym klientom najwyższy poziom obsługi, a pracownikom ułatwić realizację zadań związanych z przygotowaniem lokalu do odbioru. Dlatego zdecydowaliśmy się wdrożyć pilotażową usługę mobilnego odbioru mieszkań w oparciu o dedykowany system CRM obsługiwany przy użyciu tabletów Samsung – mówi Mariusz Sękalski, Leader CRM w Echo Investment. Dotychczas proces przygotowania lokalu do odbioru wymagał dużych nakładów czasowych i angażował wielu pracowników. Dzięki usłudze mobilnego odbioru wdrożonej przez Echo Investment udało się znacznie uprościć procedury i zautomatyzować procesy związane z odbiorem lokalu. Kluczowe informacje dotyczące klienta, prac podwykonawców i stanu lokalu zagregowane są obecnie w jednym dedykowanym systemie CRM obsługiwanym z poziomu tabletów Samsung Galaxy Tab Active 2. Dzięki w pełni zautomatyzowanemu procesowi obiegu dokumentów między klientem, deweloperem a podwykonawcami udało się skrócić czas obsługi klienta o 40 %. Cała niezbędna dokumentacja przechowywana jest w tablecie Samsung Galaxy, a dane te są w razie potrzeby uzupełniane o wykonane na miejscu zdjęcia czy nagrania głosowe zgłoszonych usterek. Rozwiązanie zawiera również komponent pieczęci i podpisu kwalifikowanego dostarczonego przez Asseco Data Systems. Co ważne, urządzenia mobilne marki Samsung wyposażone są w kompleksową platformę zabezpieczeń Samsung Knox, dbającą o poufność danych. Dołączony do tabletu rysik umożliwia korzystanie w ramach usługi mobilnego odbioru z podpisu kwalifikowanego i biometrycznego, co pozwala na podpisywanie dokumentów bezpośrednio na ekranie tabletu – powiedział Mariusz Walusiewicz, IM Enterprise Sales Manager, Samsung Electronics Polska. Usługa mobilnego odbioru mieszkań to projekt wyróżniony przez gremium CIONET w konkursie Digital Excellence Awards 2018

źródło: Samsung