To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty – startuje ogólnopolska kampania reklamowa T‑Mobile. T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, opartej o motto „Bez nonsensów”. W pierwszej odsłonie magentowy Operator podkreśli, że jego stali klienci mogą liczyć na co najmniej tak samo dobre warunki jak nowi. Od dziś, 2 kwietnia 2019 r. T‑Mobile rozpoczyna kampanię pod hasłem „Bez nonsensów”, której teaserową fazę można było obserwować w ciągu ubiegłego tygodnia. Za kreatywnym claimem kampanii kryje się podjęte przez Operatora zobowiązanie do eliminacji absurdów obecnych w całej branży telekomunikacyjnej. Skomplikowane procedury, zbędna biurokracja, biuro obsługi przełączające klientów od jednego działu do drugiego to tylko niektóre z nich. W pierwszej odsłonie T‑Mobile podejmuje jeden z najbardziej drażliwych dla klientów tematów i obiecuje, że obecni klienci będą korzystać z tak samo atrakcyjnych ofert jak nowi, a także podkreśli, że – tylko w T‑Mobile – aktualni klienci mogą skorzystać z dodatkowych zniżek nawet w trakcie trwającej już umowy. – Branża telekomunikacyjna pełna jest nonsensów, które uprzykrzają klientom życie. Nic dziwnego, że w efekcie klienci nie najlepiej postrzegają operatorów. Chcemy się na tym tle pozytywnie odróżniać. Chcemy być przyjaźni, prości w obsłudze. A przy okazji niezmiennie oferować produkty najlepszej jakości za uczciwą cenę, w najlepszej sieci w Polsce – mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T‑Mobile ds. Rynku Prywatnego. „Kilka z rynkowych absurdów już wzięliśmy na tapetę, co znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie i obsłudze klienta, a w efekcie rosnących wskaźnikach satysfakcji klienta i sympatii do marki. Wiemy natomiast, że to będzie ciągły proces, który dopiero zaczynamy” – dodaje Perron. Kampania rozpocznie się 45-sekundowym spotem wizerunkowym. Jego reżyserem jest Sebastian Pańczyk, epizodycznie występuje w nim gwiazda polskiej muzyki – Monika Brodka. Film opowiada historię gościa restauracji: stałego, dobrze znanego klienta, który jest po imieniu z obsługą, do którego oczko puszcza występująca artystka. Jego niepomierne zdziwienie budzi fakt, że nie może on zamówić nowej pozycji w menu restauracji, ponieważ – jak się okazuje – jest ona zarezerwowana tylko dla nowych gości. Przez tę czytelną analogię T‑Mobile wskazuje absurd, jakim jest proponowanie stałym klientom ofert słabszych niż te oferowane nowym klientom przychodzącym do sieci. Z tej powszechnej na rynku telekomunikacyjnym normy wyłamuje się magentowy Operator oferując niepowtarzalny mechanizm ofert rodzinnych. Spot premierowo można obejrzeć poniżej:
W tej fazie działania prowadzone będą bardzo szeroko – w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS. Kampanię w dalszej kolejności (od 03.04) uzupełni 15 sekundowy spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A50 za 1 zł…
… a następnie, z Huawei P30 Lite
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB&tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digital (w tym social media) odpowiada agencja VML
źródło: T-Mobile