“Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie i którą będą chcieli polecić swoim znajomym”

“Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie i którą będą chcieli polecić swoim znajomym”. Wprowadzenie oferty Chill ON, opartej na subskrypcji, to kolejny krok w ewolucji wirtualnego operatora komórkowego Mobile Vikings Polska. Oferta “Chill ON” jest dostępna w formie miesięcznej subskrypcji za 25 zł. W jej ramach klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych. Użytkownicy otrzymują również na start bonus w wysokości 10 zł do wykorzystania na dodatkowe usługi takie jak: roaming, połączenia międzynarodowe czy SMSy premium. Korzystanie z nich ułatwi inteligentny portfel – pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku wyposażone w opcję automatycznego uzupełnienia środków.
(Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska)
Nowa wersja aplikacji mobilnej Viking App
“Pierwszym krokiem, jaki podjęliśmy, było gruntowne przebudowanie aplikacji mobilnej Viking App. W efekcie klienci otrzymali do dyspozycji wygodne narzędzie do kontroli stanu rachunku i zarządzania kontem”
(Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska)
Inteligentny portfel
“Już trzy lata temu, jako pierwszy gracz na rynku udostępniliśmy klientom rozwiązanie nazwane przez nas “autodoładowaniem”, które do realizacji comiesięcznych doładowań bez wysiłku użytkownika wykorzystuje jego kartę płatniczą. Dziś korzysta z niego aktywnie blisko 50 proc. Vikingów. Inteligenty portfel jest kolejnym krokiem, ułatwiającym doładowanie konta i stanowi integralny element oferty Chill ON. Jest to ważny wyróżnik naszej oferty, który będziemy sukcesywnie rozbudowywać, dodając do niego nowe usługi”
(Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska)
Chill ON, czyli oferta szyta na miarę
“Pracując nad parametrami “Chill ON” kierowaliśmy się faktycznym użyciem usług przez naszych klientów. 97 proc. Vikingów zużywa mniej niż 20 GB miesięcznie. Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie i którą będą chcieli polecić swoim znajomym, korzystając przy tym z benefitów naszego programu member get member”
(Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska)

[Mobile Vikings zadebiutował na polskim rynku pod koniec 2013 r. Firma systematycznie umacnia swoją pozycję w segmencie MVNO wdrażając innowacyjne usługi i rozwiązania nieobecne do tej pory na rynku. Znakiem rozpoznawczym Mobile Vikings są proste zasady i wysoka jakość usług, które pozwoliły firmie zbudować społeczność blisko 50 tys. lojalnych użytkowników i osiągnąć jedną z najniższych wartości wskaźnika odejść z ofert prepaid na polskim rynku ]

źródło: Mobile Vikings